26 lutego 2013

Clarins, Double Serum - nowość.

Clarins właśnie wypuszcza na rynek nowe serum - o ile pielęgnację tej marki bardzo cenię i lubię tak oprócz Hydraquench żadnego innego serum nie miałam w swoich rękach. Dlatego Double Serum mnie kusi i to bardzo.

Nowa skoncentorowana formuła Double Serum® wg producenta nie ma sobie równych - kombinacja 20 starannie wyselekcjonowanych ekstraktów roślinnych, reaktywujących 5 funkcji witalnych skóry. Podwójna formuła sprawia, że po pierwszych dniach stosowania skóra staje się bardziej jędrna, koloryt zostaje wyrównany, pory zminimalizowane a delikatne zmarszczki zredukowane. Opracowany w laboratoriach Clarins ekstrakt z drzewa Katafray i kwas hialuronowy intensywnie pomagają skórze przywrócić optymalne rezerwy nawodnienia, a olejek z makademii i bogato ją odżywia. Ekstrakt z zielonej herbaty i komosy ryżowej wspomagają funkcje ochronne skóry,wyciąg z sosny nadmorskiej pomaga dotlenić cerę. Wyciąg z zielonych, organicznych bananów, tymianku i bocoa pełnią funkcję ochronną.

Serum ma działanie anti-aging, pielęgnujące, regenerujące oraz jest przeznaczone do każdego rodzaju skóry. Reklamowane jest jako produkt, który posiada świetną konsystencję i bardzo przyjemny zapach. Dostępne jest w Douglasach w cenie 295 zł/30 ml.

Może miałyście okazję testować Double Serum i macie już jakieś spostrzeżenia na jego temat?
Clarins, Double Serum - nowość.
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. Zbyt świeży produkt, także nie wiem nic. Jednak serum to podstawa pielęgnacji wg. mnie od 20 roku życia, kiedy to skóra szczytowy moment formy, a potem jest tylko gorzej. W Azji podstawa pielęgnacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Terenia z Chojny13 sierpnia 2013 23:41

      Mialam okazje stosowac double serum od Clarins i stwierdzam ze produkt jest wart polecenia innym paniom.Korzystalam regularnie i jego pozytywne dzialanie na skore nie jest fikcja, poprawia koloryt a przede wszystkim trwale redukje przebarwienia,cena jest wysoka ale jakosc rowniez, polecam

      Usuń
  2. nie miałam okazji testować, ale urzekł mnie głos pani mówiącej w reklamie telewizyjnej (Magdalena Różczka?) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się,że produkt będzie fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo, ciekawam jego :) miałam z Clarinsa krem na noc i był rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy skończyłam czytać post właśnie w tv leciała reklama clarins, opakowanie wygląda bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam aktualnie to serum i jedyne co moge do tej pory powiedziec po zuzyciu 1/2 opakowania, ktore swoja droga zuzywa sie w blyskawicznym tempie, to to, ze dosc dobrze koi sucha skore i daje prawdziwe uczucie komfortu. Jednak sklad serum nie pozwala mi wierzyc w cuda, a wyczuwalny kompfort zdaje sie byc tylko i wylacznie zasluga oleju mineralnego, ktorego w nim pod dostatkiem. Zakupilam go po wielkich zachwytach Helenki z francuskiego Monblogdefille no i zobaczymy co dalej. Narazie jest na 3+ pozdrawiam wszystkich. Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla znajacych jezyk francuski recenzja Heleny

    http://www.monblogdefille.com/blog/decouvertes-et-favoris-de-janvier

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ^ ja tez sie nim zainteresowalam po zachwytach Heleny ale uwazam, ze kombinacja lekkiego serum + olejku do twarzy (tutaj jest olej mineralny) jest bardziej efektywna. Zuzylam trzy probki i nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ^ ja tez sie nim zainteresowalam po zachwytach Heleny ale uwazam, ze kombinacja lekkiego serum + olejku do twarzy (tutaj jest olej mineralny) jest bardziej efektywna. Zuzylam trzy probki i nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupilam dwa dni temu, wiec nie moge sie za bardzo wypowiadac, ale po 4 zastosowaniach - na dzien i noc, moja twarz jest na pewno bardziej gladka. Jedna doza z pompki starcza na cala twarz, nie jest tluste i oleiste, wchlania sie, a po ok. 5 min twarz wyglada matowo - opinia mojej siostry. Mam nadzieje, ze beda efekty!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...