1 lutego 2013

Chubby Stick, Plumped up pink - znowu na różowo!

Chubby Stick marki Clinique to produkt, który pokazywałam Wam kilka miesięcy temu, nie pokazałam Wam jednak jak wygląda na ustach - w październiku wspominałam, że kolor, który posiadam można było zakupić wraz z różową kosmetyczką tym samym wspomagając akcję Różowej Wstążki.



Chubby Stick to balsam koloryzujący zawiera mango i masło shea - właśnie to, czego potrzebują suche, delikatne usta, aby były przyjemnie miękkie i gładkie. Wyjątkowe mieszanki składników natłuszczających, olejków i antyoksydantów pomagają chronić usta i zapewniają im natychmiastowe oraz długotrwałe nawilżenie. Mój odcień Plumped up pink to lżejsza wersja ukochanych mocnych róży - na ustach nie tworzy klejącej się wartwy jak błyszczyk ani wyczuwalnej jak czasami robią to pomadki. Bardzo wygodnie aplikuje się i trzyma na stach około trzech - czterech godzin, jednocześnie nie podkreślając suchych skórek. I nie będzie tajemnicą, gdy napiszę, że mam ochotę na jeszcze inne kolory?


Chubby Sticki kosztują 79 zł - dostępne są perfumeriach (Sephora, Douglas) - dodam, że w tej chwili (do 14 lutego) dla posiadaczek czarnej karty Spehora trwa promocja - przy zakupach powyżej 200 zł otrzymamy 15 % rabatu, gdy kupimy za minimum 400 zł - rabat wyniesie 20 %.
Chubby Stick, Plumped up pink - znowu na różowo!
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. Kilka dni temu wzdychałam do nich w Sephorze;) Na razie cena mnie odstrasza.Może kiedyś...Ładnie Ci w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaję się na nie już od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się na Tobie podoba! fajny jest to mój pierwszy Chubby - teraz jestem ciekawa tych revlonków, ale jak się Chubby Intense pojawią to też capnę jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor :) Bardzo ładnie Ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny kolor - kosmetyczka również piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci w takiej fuksji :) Lubię kolorówkę Clinique:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersja z kosmetyczką była/jest na wyprzedaży za chyba 65zł ale mogę się mylić co do ceny

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa jak działa pod względem pielęgnacyjnym, ale kolor trochę zbyt intensywny ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Czaiłam się na nie ale jakoś mnie nie powala efekt :) No i dobrze dla mojego portfela...

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wybrać się do sephory i obejrzeć kolory na żywo! Chciałabym jakiś beżowy odcień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci do twarzy w takim kolorze. Na mnie Chubby Sticki jakoś tak się rozjeżdżają :/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolor i ciekawy produkt, jednak zastanawiam się czy forma kredki ma tendencję do łamania się w środku? to zawsze denerwowało mnie przy korektorach w tej formie, a także konieczność temperowania, ciągle gubię temperówki :D dziękuję za cenną informację o promocji w sephorze

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny produkt , też go mam i jestem zadowolona:)a Tobie bardzo ładnie w tym odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek :-) Widziałam go i myślałam nad zakupem, ale jednak się nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...