25 lutego 2013

Chanel, Le Vernis, Emprise 569.

Wiosenna kolekcja Chanel i kremowy Emprise w roli głównej. Printemps Precieux De Chanel to bajkowa, pastelowa kolekcja, czysta i wiosenna. 569 to numerek należący do Emprise czyli naturalnego beżu w odcieniu różu, nadający intensywny charakter nowoczesnemu lookowi.



Kremowy, doskonale kryjący przy dwóch warstwach - w zależności od światła jest albo beżem albo morelą, delikatną brzoswkinią. Rozprowadza się niezwykle łatwo i tworzy śliczny połysk. Trwałość - na moich paznokciach lakiery Chanel są wyjątkowo trwałe ponieważ trwają bez większych uszczerbków około pięciu dni. Delikatny, pasujący właściwie do wszystkiego, ponadczasowy.

Kolekcja Printemps Precieux De Chanel jest wiosenną kolekcją i od lutego można ją znaleźć w perfumeriach.
Chanel, Le Vernis, Emprise 569.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. to ten co miałaś w sobotę czy inny?:>

    całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dobre krycie:) Piękny kolorek

    www.smokeyawesome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor :) ale z cenami tych lakierów mimo wszystko przesadzają :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaadny..kuszący..:) Ale cena nie dla mnie:D. Jak chodzi o lakiery to akurat nie kupuję tych z górnej półki bo mam ich sporo i by się marnowały biedne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny kolor!!! Bardzo chciałabym go mieć! :) Chociaż niekoniecznie za tę cenę ... , trzeba będzie poszukać tańszego odpowiednika ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny cielak:) Muszę się wreszcie szarpnąć na jakiś lakier Chanel;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, ale cena... niestety nie dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam lakiery chanel :) jedynie nie lubię podkładów :/
    http://eatlovefreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z moich ulubionych "paznokciowych" kolorów :) Chyba nigdy mi się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. dzięki! nie zauwazyłam tej literówki :( już poprawiam!

      Usuń
  12. Piękniś ! Uwielbiam takie kolorki :) Dobre na każdą okazje

    OdpowiedzUsuń
  13. nie no CHANEL to klasyk, mimo wszystko nie zapłaciłabym aż tyle za lakier do paznokci :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło mi Ciebie poznać, będę wpadać tu częściej ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga - nowy wpis - ilonastejbach.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny kolorek, ale ja czaję się teraz na letnie kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...