27 lutego 2013

Archie's Girls, MAC.


Archie, Betty i Veronica - trójka komiksowych przyjaciół i zarazem wrogów. Dalczego? Betty Copper oraz Veronica Lodge rywalizują ze sobą o miłość Archiego Andrewsa - zadebiutowali w 1987 roku serią popularnych komiksów Archie’s Girls dostępnych w Ameryce.


Wieczne, miłosne trio było ekscytującą opowieścią dla nastolatek - szyk obcisłych sweterków, żeglarskich butów inspiruję markę MAC. Betty - blondynka z sąsiedztwa kontra czarnowłowsa i dynamiczna Veronica - rywalizacja przybrała dwa kontrastujące kolory kolekcji.

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia pomadki Betty Bright – żywa brzoskwinia (satin), lakieru Comic Cute – jasny koral oraz paletki cieni w kolorze Caramel Sundae.



Po lewej szminka, po prawej cienie - połączenie i różnorodność odcieni sprawia, że paletka może stać się zarówno dziennym jak i wieczorowym rozwiązaniem. Na zdjęciu jest bez bazy aczkolwiek na oku najciemniejszy odcień właściwie jej nie potrzebuje - jest nasyconą ciemną czekoladą.



Co myślicie o serduszkowej kolekcji MAC? Widzicie siebie bardziej w roli niegrzecznej Veronici czy romantycznej Betty?
Archie's Girls, MAC.
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. szminkowa Betty jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh wole kolorystykę Veroniki , a co do komiksow i samego Archiego - jak one mogly o niego walczyc? :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci do twarzy w tej szmince i im dłużej się przyglądam, tym bardziej mi się chciejstwo włącza. Aż żal że nie ma MACa w Trójmieście :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeże, lekkie kolory - bardzo ładne. Kolor pomadki dodaje Ci mnostwo uroku. Jednak nie podoba mi sie ta seria. Opakowania nie w moim stylu. ale widze, ze ma mnostwo fanow.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kosmetyki!
    zapraszam na konkurs,do wygrania bon na buty

    OdpowiedzUsuń
  6. mam chętkę przyjrzeć się bliżej temu pudrowi w serca,ale chyba żadna z Was go nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj, coraz bardziej ubolewam, że nie ma u mnie MAC'a :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka mi się podoba :) No i lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cała kolekcja niesamowicie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne rzeczy do makijażu :)
    Bardzo ciekawy i wciągający blog! Czy możemy obserwować sobie nawzajem?
    Zapraszam do mnie!:* : trendy-colours.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przez Ciebie Agato zainteresowałam się MACiem, odkupiłam od Ciebie lakier, potem zdecydowałam się na podkład i pomadkę... Że też wcześniej nie wypróbowałam tej firmy ;)
    A panie w sklepie zawsze są miłe i pomocne, w porównaniu do innych dużych drogerii, gdzie zawsze próbują namówić mnie na coś droższego niż planuję... Magda

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem posiadaczką tego samego lakieru i wydaje się być idealny na lato! pomadkę mam jaśniejszą...a paletki brak a jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba bliżej mi do Veroniki:)Chociaż ta szminka kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor szminki, mnie chyba bliżej do Betty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ani Veronica, ani Betty - zupełnie nie trafia do mnie ta kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę, sądziłam,że Betty Bright jest bardziej "oczo...." ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. szminka *-*!!!

    http://eatlovefreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ale Ci ładnie w tej pomadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi sie podoba ta kolekcja, chetnie bym cos kupila:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny pomysł mieli producenci z tymi kosmetykami :D Szminka ma cudowny kolor, cienie jakoś mniej mi podpasowały :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...