9 stycznia 2013

Włosy pragną uwagi.


Moje włosy potrzebują regeneracji - wiem o tym od lat i wiem także, że powinnam o nie dbać chociaż w minimalnym stopniu, ale zawsze jest jakiś powód, aby tego nie robić. Jakiś czas temu dostałam w prezencie (dziękuję Karolina!) dwa produkty Vichy, od razu przyznam się, że nigdy wcześniej nie używałam żadnych produktów marki przeznaczonych do włosów - Odżywczo regenerujący szampon w kremie oraz Odżywkę w kremie, obydwa z linii Dercos.


Cóż w nowej serii jest szczególnego? Szampon zawiera olejek ze słodkich migdałów, który bogaty jest min. w białko, minerały, witaminy A, E, B1, B2, B6, omega 6 i 9, olejek z dzikiej róży bogaty w wielonienasycone kwasy tłuszczowe oraz niezbędne kwasy tłuszczowe, olejek z krokosza barwierskiego bogaty w witaminę E i K oraz niezbędne kwasy tłuszczowe. Odżywka szczyci się również trzema olejami(Keratino Complex). Każdy z kosmetyków, w zależności od apteki kosztuje ok. 48 - 60 zł/ odpowiednio 200 i 150 ml dla szamponu i odżywki.


Jestem bardzo ciekawa działania włosowej regeneracji spod skrzydeł Vichy, a może miałyście już styczność z tą serią?
Włosy pragną uwagi.
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam szamponów Vichy, jestem ciekawa,jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za produktami Vichy... Kiedyś wielu używałam, teraz uważam, że są przereklamowane...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, czy się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz też porządnie wzięłam się za moje włosy, tych produktów nie używałam, polecam Ci KOZIERADKĘ! Po 2 tyg używania zaczęły mi rosnąć baby hair!

    OdpowiedzUsuń
  5. Firmę vichy bardzo lubię,ale szamponów jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię Vichy, jednakże nie miałam tej serii.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentują się zachęcająco :) Ciekawe co dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałam produktów z Vichy, byłam zadowolona :) Jest to chyba jedna z lepszych firm, jeżeli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Firmie Vichy mówię nie!
    A Ty zawsze miałaś piękne włosy :)
    Zlej Vichy:P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...