4 stycznia 2013

Skarb od Guerlain...

Pierwsze cienie - czwórki Guerlain, które znalazły się w moim zasięgu - Ombre Eclat 4 Couleurs w odcieniu Rose Boise (460). Piękne, wyjątkowe, z tłoczonym znakiem Guerlain - kompozycja czterech odcieni, które dodadzą blasku (perła, róż) i nadadzą tajemnicy spojrzeniu (brąz, ciemny róż).





Kwartet cieni łączy w sobie głębię i wyszukane światło, paleta wyposażona w lusterko zawiera dwa aplikatory. Miałyście okazję używać palety Guerlain? Jakie są Wasze wrażenia?
Skarb od Guerlain...
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Przepiękne, wszystkie kosmetyki od Guerlain to malutkie dzieła sztuki ;) Jeśli chodzi o same cienie ,to słyszałam, że potrafią byłsłabo napigmentowane, ale to trzeba już naocznie sprawdzić. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... a skąd dorwałaś te cienie?
    W starych opakowaniach i formule już ich dawno nie ma :(
    Ja mam 4 palety tych starych i bardzo je lubię.
    Nowe nie przypadły mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedz mi czy te cienie są teraz dostępne w sklepach?
    Ja je mam ale strasznie zmasakrowane już.. kupiłam je jakieś 5 lat temu.. gdzie je dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny dostalam je w prezencie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam.. to się nie chwal.. ja od kilku lat poluje na tą perłę która była w tej paletce, ale jakoś mi nie wychodzi..
      kupiłabym tą paletkę dla samego tego jednego kolorku..
      swoją drogą to były moje ślubne cienie.. mam do nich sentyment :))

      Usuń
  5. Nie miałam okazji, ale wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. nic dodać, nic ująć są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem wielką fanką Diora, cienie w palecie są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paleta ostatnio była na merlinie za 99zł ale juz wyprzedana. Z tego co wiem już od jakiegoś czasu ich nie robią (2010 ostatnia limitka pszczół) bo za nie weszły na rynek ecrin 4. Te kolory można spotkać w palecie 04 les bois de rose choć pewnie nie będą identyczne. Biel przełamana jest delikatnym różem.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne kolory .
    POka na oczku !

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie kolory. Na drugim zdjęciu wyglądają jak czekoladki ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladne cienie, i te wytlaczane logo... ahhh :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj też chcę taki skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam jeszcze, wyglądają pięknie i wydają się mieć dobrą pigmentację. Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne. Mam dwie 4 Guerlain i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale bogactwo i przepych. Bardzo ładna kasetka, paletka, dobranie koloru. Trochę mi przypomina barokową błyskotkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie tylko przepiękna paletka, ale jakie zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  17. Slicznie wygladaja, bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  18. te stare czworki byly takie piekne... ja nie wiem dlaczego zmienili opakowania, tym nowym brakuje tego uroku... cudne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory wygladaja bardzo ladnie. Ciekawa jestem jak z ich trwaloscia itp.

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie piękne te cienie aż szkoda zaczynać je .Ale daj znać jak się nrozprowadzają ile się utrzymują na powiece i czy się nie zbierają na powiece. Zapraszam Cię Agata tez do siebie na bloga .www.avangarda-magazine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Skusiłabym się na taką paletkę! Super odcienie, bardzo intensywne i intrygujące :) Trochę szkoda by mi było niszczyć wzór wytłoczony na cieniach, bo ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...