22 stycznia 2013

Skandaliczny róż na ustach - MAC, Outrageously Fun.

Zamiłowanie do odcieni różu na ustach zatacza coraz większe kręgi - Outrageously Fun z kolekcji świątecznej MAC - Glamour Daze to niewątpliwie jedna z ulubionych obok Girl About Town. Outrageously Fun ma w sobie więcej magenty i jest absolutnie zjawiskowa - naprawdę!


Kremowa tekstura sprawia, że szminka bardzo dobrze rozprowadza się, nie wysusza ust (w moim przypadku oczywiście) i nie zauważyłam by podkreślała suche skórki. Noszę ją z wielką przyejmnością - kolor jest pięknie nasycony i żywy. Na twarzy mam podkład Dax Cosmetics o którym niedawno pisałam oraz korektor pod oczy (zasinienie w okolicy oczu to mój urok :)). Na policzkach terakotę od Zao Cosmetics, a na ustach - już wiecie. Outrageously Fun wytrzymuje na ustach kilka godzin, mam wrażenie czasami, że właśnie po około dwóch godzinach od aplikacji wygląda jeszcze lepiej.



Co myślicie o takich nasyconych odcieniach na ustach?
Skandaliczny róż na ustach - MAC, Outrageously Fun.
Czytaj dalej...

56 komentarzy:

  1. Bardzo mi się takie fuksje ostre podobają, zdecydowanie za rzadko po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to teraz pora na fuksję właśnie! To takie zadanie domowe: musisz conajmniej raz w tygodniu pomalować tak usta:)

      Usuń
  2. Świetnie wyszłaś na tych zdjęciach! Taki kolorek chętnie bym sobie zakupiła na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      szkoda, że pomadkaminie można się dzielić:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję - mi także bardzo się podoba.

      Usuń
  4. Mistrzowsko wyglądają grając pierwsze skrzypce w makijażu, bez mocniejszego podkreślania oczu czy policzków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam tak samo - właściwie moglaby byc jedynym akcentem w makijazu.

      Usuń
  5. Piękny kolor! Bardzo podobają mi się pomadki w intensywnych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lepiej się czuję w mocniejszych kolorach niż np w nude - nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek dobrze czuła się właśnie w nude.

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolor, jednak jak dla mnie, zbyt intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam kolor piękny, ale ja nie potrafie takich nosić. Wolę coś bardziej w stronę jagody, albo mniej zimnego różu. Ten odcien plasuje się pośrodku i jest dla mnie " za bardzo".. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja w zimnym rozu wygladam bardzo na nic :)

      Usuń
  8. Bardzo energetyzujący, piekny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak tak! taki, ze od razu usmiechasz sie do sibie w lustrze:)

      Usuń
  9. Kolor wpada trochę w fiolet. Moim ulubionym odcieniem różu szminek MAC jest odcień Niki Minaj. Mimo, że za nią nie przepadam ten kolor jest szałowy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza sie, jest troszke fioletowy, ale pieknnyy:)

      Usuń
  10. choć wygląda pięknie, kolor nie jest dla nie buuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to nie!? probowalas takich odcieni ? nie czujesz sie w nich dobrze?

      Usuń
  11. uwielbiam i uczę, a raczej przyzwyczajam się do noszenia takich kolorów
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki intensywny kolor fuksji bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze jestem na tak, zwlaszcza zima fajnie ozywiaja twarz

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się nie czuję dobrze w takich kolorach, ALE Tobie pasuje rewelacyjnie! Zdjęcia bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam Twoje pin upowe zdjęcie - mega jest! przepięknie wyglądasz !

      Usuń
    2. Dziękuję, Agatko :) W ciemnych ustach czuję się znacznie pewniej niż w rycząco różowych. A chciałabym je też okiełznać kiedyś ;)

      Usuń
  15. Agata - foty rewelacja - wyglądają jak z backstagu pokazu. wygladasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :****

      merci merci merci!
      postaram się w tym tyg odwiedzić Cię w pracy:)

      Usuń
    2. daj znac kiedy bedziesz rano, to wpisze sobie przerwe i chwile pogadamy ;)

      Usuń
  16. Aaaaale cudna fuksja! Ja uwielbiam takie kolory na ustach i to właśnie róże goszczą na moich najczęściej. Osobiście uważam, że to bardziej wdzięczny kolor niż czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też róż powiedziałabym nawet, że wpada w fiolet, a ja uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Na ustach wygląda jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny kolor! ładnie podkreśla kolor tęczówek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się takie kolorki, ale sama boję się nosić takich odważnych odcieni :)
    Bardzo Ci w niej ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mi niestety nie pasują takie odcienie, Tobie wprost przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolor uwielbiam takie nasycone odcienie, a do tego dobrze prezentują się na ustach

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy odcień. Mało komu pasuje taki intensywny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się takie kolorki, jednak nie mam odwagi do noszenia ich :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten kolor jest stworzony dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bosko - idealny kolor dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje ciemne włosy i te usta-idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nienawidzę pomadek. Zawsze noszę błyszczyki na ustach. A właśnie tę pomadkę dostałam w prezencie, zupełnie przypadkowo i już chciałam ją dac na rozdanie, bo kolor nie podobał mi się na tyle, żebym w ogóle pomyślała, że może mi pasowac. Ale tak mnie korciło, żeby ją sobie zostawic i miec chociaż jedną pomadkę MACa, że... skusiłam się. I od tej pory nie wyobrażam sobie bez niej życia! Jest niesamowita i ku mojemu mega zaskoczeniu, bardzo pasuje do mojego chłodnego typu urody. Coś wspaniałego. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zwraca uwagę ;) Taki kolor raczej dla odważnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie Ci, ja jestem za:) Do odważnych świat należy:P

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasami mi się podobają mocne odcienie, czasami nie. Zależy jak wygląda reszta makijażu, strój, fryzura.

    Fuksję lubię, ale nie na ustach. Zresztą i tak kolor nie dla mnie, wyglądam w nim źle i choro, po prostu nie pasuje do mojego koloru skóry.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię od czasu do czasu nałożyć na usta nasycony kolor, ale nie wiem,czy bym się zdecydowała akurat na ten odcień. Jakoś tak podchodzi mi za bardzo pod fiolet i mam wrażenie, że mnie, jako blondynce mniej by pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie Ci! I świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...