28 stycznia 2013

Printemps Precieux de Chanel - raz jeszcze.

Kilka dni temu pokazywałam Wam rozświetlacz Chanel z wiosennej kolekcji Printemps Precieux, dzisiaj przy okazji zaprezetowania pomadki również wiosennej - Rouge Allure w odcieniu Captivante pokażę Wam raz jeszcze puder Poudre Signee de Chanel - na zbliżeniu, ponieważ pod postem prosiłyście o nie.


Pomadka Captivante to połączenie brązu ze zmysłowymi miedzianymi i bursztynowymi refleksami. Wystarczy jedno przeciągnięcie sztyftu po wargach, aby nabrały pięknego koloru na długie godziny (na moich ustach jest to około pięciu godzin). Zdjęcie z lewej przedstawia policzek na który zaaplikowałam rozświetlacz pędzlem do różu - mam nadzieję, że tym razem efekt jest bardziej widoczny i zachęcający - złota poświata jest delikatna i stapiająca się z cerą. Natężenie koloru można stopniować w zależności od potrzeb. Fotografia z prawej to właśnie Capivitante - codzienna propozycja, dla mnie wyjątkowo bezpieczna i elegancka.


Co myślicie o kolorze pomadki, który zaprezentowałam? Nosicie takie odcienie?
Printemps Precieux de Chanel - raz jeszcze.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. kolor nie mój i wydaje się zbyt mało kremowy (?)
    jakby wysuszał usta...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor, zwłaszcza, jeśli ktoś lubi pomadki dobrej jakości i w ciepłym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie takich kolorków na swoich ustach ;/ wtedy wydają się jeszcze mniejsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie kolor troszkę za ciemny. Ale na Twoich ustach wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. elegancko! podoba mi się ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie mialam takiego odcienia na wargach, ale jak przeczytalam ze to braz z miedzią to stwierdzam ze nie pasuje do mojej urody.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny odcień, ale nie dla mnie - to ten typ pomadek, od których trzymam się z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest piękny, ale chyba ciepły? Wybieram chłodne, bo (nie)typowe lato ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to "za odważny kolor", ale na wielu osobach może wyglądać dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba,aczkolwiek wieczorowo w moim przypadku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy kolor, ale taki smutny trochę. Wolę ostrzejsze

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor pomadki stapia się z ustami i naprawdę moze być to dzienny odcien -

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz widać rozświetlacz,byłam ciekawa efektu, więc bardzo dziękuję że pamiętałaś, ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także dziękuję za zdjęcia z rozświetlaczem. Naprawdę fajny efekt. Przypuszczam, że w okresie letnim, gdy twarz ma nieco inny koloryt będzie prezentował się jeszcze lepiej. Rozumiem, że jak najbardziej polecasz zakup :)

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny ten kolor, taki nieoczywisty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie do końca mój kolor, ale rozświetlacz wygląda pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zdarza mi się używać takich kolorów, ale lubię je w Twoim przypadku i powiem szczerze, że trudniej jest mi wyobrazić sobie Ciebie w jasnym odcieniu :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...