20 stycznia 2013

Pomadka o której powiedziano już wszystko - Celia, Nude (601).

Celia to jedna z najstarszych i najbardziej znanych marek kosmetycznych w Polsce - na pewno znają ją mamy i babcie, a utleniająca się pomadka była hitem ich młodości. Jej historia ma swój początek w roku 1959, dzisiaj mam wrażenie iż marka przeżywa wzlot właśnie za sprawą nowego oblicza pomadek - serii Nude.



Producent opisuje produkt jako połączenie pomadki oraz błyszczyka, ma nadać ustom półtransparentny efekt i subtelny kolor. Posiada właściwości nawilżające i apetyczny winogronowy zapach, którego ja nie jestem w stanie wyczuć. Do mojej kosmetyczki trafił odcień 601 czyli najpopoularniejszy ze wszystkich - deliaktnie różowy, zimny, półtransparentny, ale na ustach widoczny. Na moich aż za bardzo? Na zdjęciu widzicie jedną warstwę, zwykle jedynie delikatnie ją wklepuję ponieważ obawiam się, że biorąc pod uwagę moją urodę w większej ilości (czytaj: normalnej) wyglądam dość kiczowato i nienaturalnie. Sam produkt ma dużo zalet - nie podkreśla suchych skórek, nie wysusza, wygładza i sprawia, że wargi stają się całuśne - w przypadku mojego dziubka wyłącznie dozowany w rozsądnej ilości! A cena? Niecałe 10 zł czyli bardzo, bardzo w porządku i zachęcająco.

Używałyście pomadek Celii? Który kolor jest Waszym ulubionym?
Pomadka o której powiedziano już wszystko - Celia, Nude (601).
Czytaj dalej...

42 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo tania! Spodziewałam się, że zaraz przeczytam, że kosztuje jakieś kilkadziesiąt złotych, a tu proszę, miłe zaskoczenie. Wczoraj stałam w drogerii kilkanaście minut i próbowałam znaleźć jakąś nową pomadkę dla siebie. Nie mogłam się na żadną zdecydować... i dobrze! Już teraz wiem, że Celia zagości w mojej kosmetyczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poluję na pomadki Celii już kawałek czasu ale nigdzie nie moge ich u siebie dostać stacjonarnie. Pomadka sama w sobie ładna ale kolor nie mój i chyba nie do końca Twój. Jakoś takie delikatne usta mi do Ciebie nie pasują. Zdecydowanie lepiej Ci w ciemnych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rownież jestem tego samego zdania:) czasami jednak mam ochotę na jakaś lekka pomadke w neutralnym kolorze:?

      Usuń
  3. Mam i uwielbiam!:) Najlepsza pomadka, piękny zapach, opakowanie cieszące oko i subtelny efekt, który można budować. Szkoda tylko, że ciężko je dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wszystkie z tej serii oprócz 604 albo 605, nigdy nie pamiętam ;) Uwielbiam je z całego serca, dla mnie to must have! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama właśnie kupiła sobie jakąś Celię i jutro z pełną premedytacją ją ukradnę. Ogólnie w mojej rodzinie Celia przeżywa mały renesans ;) Wszystkie kobiety się tam obkupują ;) W tym w szminki utleniające ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie te pomadki, mogly by sie tylko tak latwo nie lamac!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie uzywałam, kolor bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ten kolor bym chciała, mam już 602 i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nigdzie nie mogę znaleźć tej szmineczki :(

    OdpowiedzUsuń
  10. fajniutka jest mam 602 i jest swietna bardzo ja lubie

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam, ale mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chce je kupić, jednak nie mam pojęcia gdzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspominałam dziewczynom- sklep internetowy :(

      Usuń
  13. Dziewczęta z Wrocławia, zdradźcie proszę gdzie mogę kupić pomadki z tej serii! Szukam jej w stacjonarnych sklepach od dawna i do tej pory mi się nie udało..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona internetowa firmy Dax- moze dziewczyny bedą wiedziały coś o stacjonarnych sklepach.

      Usuń
    2. Hej,

      We Wrocławiu produkty Celi, w tym szminki dostępne są w Perfumerii Ex-Mini na ul. Piłsudskiego 41 (odcinek pomiędzy ulicami G. Zapolskiej, a Zielińskiego). To drogeria-perfumeria, która pamiętam jeszcze z dzieciństwa - wtedy była bardzo luksusowa, jedna z nielicznych, która wciąż nadąża za zmieniającymi się czasami.

      Usuń
    3. Kozanów,dokerska,drogeria Ola

      Usuń
    4. dzięki Dziewczyny!! :)

      Usuń
    5. ze swojej strony dorzucę jeszcze małą drogerię vis a vis klinik na curie-skłodowskiej, mniej więcej na wysokości przystanków tramwajowych - ja właśnie tam zaopatruję się w celię, miyo, itepe

      Usuń
  14. Mam 605 i jest fantastyczna! Moja ukochana :) Mogłabym kupić wszystkie z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 602 i 606. 602 kupiłam latem i okazało się, że do mojej minimalnie opalonej twarzy źle wygląda, więc dokupiłam 606 i już było lepiej. :) Za to teraz jak jestem normalnie zimowo blada 602 sprawdza się idealnie. :) Ponieważ podkreślam raczej oczy niż usta szukałam czegoś, co tylko delikatnie zmieni kolor warg i Celie Nude sprawdziły się w tej roli idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda ze tylko w internecie mozna je dostac:<

    OdpowiedzUsuń
  17. szminki tej firmy przypominaja mlodosc, musze zdobyc je i teraz----pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety dla mnie tragiczna:(roztopiła sie jk masło i złamała po 2 dniach uzytkowania.Kupiłam latem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przyjrzałabym się jej bliżej, ale jeszcze nigdzie jej nie spotkałam :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Celia w tym momencie osiągnęła taki status, że każdy powinien ją wypróbować. Masz rację, napisano o niej już wszystko, mogę się tylko dołączyć do pozytywnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolorek! Szkoda, że nie widuję u siebie w mieście tych pomadek nigdzie... Chętnie bym się zaopatrzyła w ten odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wprost kocham te pomadki! :) Piękne kolory i przede wszystkim działanie nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
  23. Agatko mam 606...jest cudowna. Kolor jest delikatuśny, taki typowo nude...u mnie są fotki chyba nawet w najpopularniejszych postach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Seria nude niespecjalnie do mnie przemawia, bo nie wyglądam zbyt dobrze w takich odcieniach. W swoich zbiorach mam ceglastą pomadkę z innej linii Celii. Ten kolor również nie komponuje się z moim typem urody, ale nigdy nie miałam żadnej szminki w tym odcieniu, więc musiałam sprawdzić, jak będę w niej wyglądała. Nie żałuję tego zakupu, bo dzięki temu wiem, czego powinnam unikać. Pomadka nie była droga i została sprezentowana mamie, która jest z niej bardzo zadowolona.

    Ja poluję na czerwoną pomadkę Celii, która ostatnio mignęła mi na którymś blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Celia powinna byc w każdym Rossmanie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ladny kolorek ,nie mialam okazji miec pomadek z Celii

    OdpowiedzUsuń
  27. Weronika z LO ;)21 stycznia 2013 11:45

    Agata, dziękuję Ci za ten wpis- zakochałam się w tym kolorze, popędziłam do drogerii i odcień 601 już jest mój :) absooolutnie idealny dla mnie, szukałam dokładnie takiego różu! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cukierkowy ten róż
    nie podoba mi się
    ale na inne odcienie chętnie spojrzę ;)
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  29. podobają mi się takie pudrowe róże ale niestety nie sa dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja swoją właśnie testuję i jestem, na razie, zadowolona :) Mam intensywniejszy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja dorzucę link od siebie :)
    www.gpcosmetics.pl/?,17&sPhrase=utlenialna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...