26 stycznia 2013

Nocna maska nawilżająca - Moisture Surge Overnight Mask, Clinique.

O suchości mojej skóry kolejny raz - tym razem jednak pokażę Wam coś, co sprawiło, że problem został zażegnany na jakiś czas. Mowa o nowej maseczce Clinique, dostępnej od stycznia w perfumeriach - Moisture Surge Overnight Mask.


Maska ma niezwykle bogatą i kremową formułę - ma ona wykorzystywać nocne funkcjonowanie skóry - zapewniając jej natychmiastowe oraz intensywne nawilżenie. Efektem stosowania ma być jędrna i sprężysta, odżywiona skóra. Produkt dostarcza niezbędne lipidy i działa przez całą noc. Zawiera aloes, który łagodzi i koi podrażnienia wywołane działaniem negatywnych czynników za dnia.

Jak ją stosować? Po demakijażu należy zaaplikować na skórę grubą warstwę maski, oczywiście rozsądnie - w końcu mamy w niej spać! Ja w ramach bomby nawilżającej - nakładam ją codziennie, od około dwóch tygodni. W tej chwili moja skóra każdego ranka jest jędrna, gładka i odczuwalnie nawilżona - widzę to i czuję. Producent informuje także, że z czasem bariera ochronna skóry ulegnie wzmocnieniu i regeneracji, przeciwdziałając odwodnieniu i sprzyjając utrzymywaniu wilgoci w skórze. Jeśli dołącze do tego około 1,5 litra wypijanej codziennie wody to mam nadzieję, że zatrzymam ten proceder. Myślę, że znalazłam kosmetyk, który stosowany w dawce ekstremalnej pomoże mi doprowadzić skórę do stanu sprzed kilku miesięcy, planuję używać go jako kuracji raz w miesiącu przez tydzień codziennie oraz 2 razy w tygodniu w pozostałe.

Moisture Surge Overnight Mask kosztuje 165 zł/ 100 ml. Niebawem w Sephorze zbliżają się dni VIP więc czeka nas 20 % zniżka z czego bardzo się cieszę:).
Nocna maska nawilżająca - Moisture Surge Overnight Mask, Clinique.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. Maska jak najbardziej mnie zaciekawiła, bo od jakiegoś czasu również mam taki sam problem z suchością skóry jak Ty.
    Szkoda, że jest taka droga :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Ja bardzo lubię sleeping packi azjatyckie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno bym kupiła, ale na obecną chwilę jest nieco za droga

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmartwiłaś mnie tymi dniami VIP - znowu popłynę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tej maski:)
    PS: Urocze zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maskę już miałam okazję wypróbować,faktycznie jest świetna:) tylko skład jak to w Clinique mało przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga bardzo jestem ciekawa Twojej opinii o tej masce :)

    poza tym świetne wpisy jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę wybróbować :!

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga a nie przetłuszcza się buzia? Nie pojawiają się jakieś wypryski? Nie błyszczy się po nim twarz przez pół dnia?
    Muszę znać wszystkie ,,za" i ,,przeciw" bo kuuuusi mnie Clinique bardzo!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana a wiesz kiedy dokłądnie te dni VIP?? Potrzebuję kilku rzeczy z Sephory więc może zdążę przed wyjazdem:))

    Buziaki!

    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukałam takiego kosmetyku na noc! Kiedyś Origins miało taką maskę w ofercie, ale jak ostatnio chciałam ją kupić, to już nie była dostępna :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Możesz też połykać kapsułki z olejem z wiesiołka lub ogórecznika, bardzo dobrze wpływają na ograniczenie utraty wody, a zawarte w nich NNTK sprawiają ,że skóra funkcjonuje prawidłowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam krem z tej serii, właśnie się testuje, ale póki co oceniam go zdecydowanie na plus :)

    Pod to daję żel hialuronowy zmieszany z olejkami- różanym i meadfoam.

    Teraz już żadna sucha skóra nie ma szans :)

    Muszę zerknąć na tą maskę, czy wygląda na coś lepszego od kremu czy niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Maseczka rewelacyjna,stosuję ją od dwóch tygodni-skóra bardziej gładka,dobrze nawilżona,poprawił się jej koloryt.Maska nie przetłuszcza skóry,całkowicie zastępuje krem na noc.Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...