24 stycznia 2013

Niegrzeczna paleta cieni od Estee Lauder, Pretty Naughty - wiosna 2013.


Kolekcja Pretty Naughty marki Estee Lauder to zestawienie delikatnych i jaskrawych barw. Oczy są skąpane w fantazyjnych, delikatnych odcieniach, zaakcentowane przebłyskami dyskretnych ciemnych pigmentów. Moja paletka już ze mną jest, początkowo przerażała mnie niebieskość - nigdy nie używałam takich cieni (podobnie jak i jasnych róży), ale zawsze musi być ten pierwszy raz prawda? Jest absolutnie przepiękna, dzisiaj pokażę Wam szybkie swatche bez bazy, a już niebawem - jak tylko wrócę z zajęć w weekend postaram się pokazać ją w całej okazałości na powiekach.



Zdjęcie reklamowe kolekcji ukazuje makijaż wykonany paletką - jak Wam się podoba widoczne połączenie czerni i błękitu?

Niegrzeczna paleta cieni od Estee Lauder, Pretty Naughty - wiosna 2013.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. Kupiłabym, gdyby nie ten brązowy, chociaż niebieski, mimo że ładny, nie nadaje się do większości makijaży. :/

    Zapraszam do siebie. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. co do trukusu to jestem na nie, ale inne odcienie bardzo mi sie podbaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paletka mi się nie podoba, ale z tej kolekcji będę na pewno macać róż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorystycznie zupełnie nie moja bajka, ale wizualnie paleta piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie prezentuje się zbyt zachęcająco na swatchach...

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają na mało napigmentowane i dość słabe..

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi jak zwykle podoba się opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie pigmentacja nie zachwyca, a szkoda po kolory są przepiękne ;|

    OdpowiedzUsuń
  9. pigmentacji brak :/ paleta wyglasa slicznie ale za takie pieniadze jak oni sobie krzycza wolalabym miec cienie z lepsza pigmentacja :) czekam na makijaze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Paleta jest całkiem całkiem:) Najbardziej jednak podoba mi sie róż:) Cudny i żelkowo-pudrowy

    OdpowiedzUsuń
  11. nowość! kolejna którą zostaję skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że używałabym wszystkich cieni za wyjątkiem tego jasnoniebieskiego ocierającego się o miętę. Szkoda, że cienie są tak kiepsko napigmentowane. Wiem, że dużo dobrego można zdziałać bazą, ale od Estee Lauder oczekiwałabym lepszej pigmentacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku tanich cieni mogę przymknąć na to oko i nadrobić bazą, ale od wysokopółkowych oczekuję wysokiej jakości.

      Usuń
  13. Najładniejszym kolorem z paletki jest zdecydowanie błękit :) Na pewno będzie super wyglądał w połączeniu z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czerń z każdym kolorem wygląda dobrze :) Ale ta paletka jakaś taka dziwna, pstrokata

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość kolorów nie bardzo do mnie przemawia.

    Agata jesli szukasz dobrego kryjącego korektora to może zainteresuj się korektorami z Make-Up Atelier Paris, tymi w kremie. Pojedynczy wkład to ok. 30 zł, kryją mocno, są tłuste i treściwe, nie wysuszają i nie podkreslają suchej skóry. Ja uwielbiam też Magika HR, ale on nie jest jakoś bardzo kryjący, bardziej rozświetla.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezentuje się ładnie, ale chyba te turkusy by mi nie podpasowały do końca

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, w ogóle niestety nie zachęcają te cienie, słabo wypadają...

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletka prezentuje się ładnie i elegancko. Jednak za taką cenę spodziewałabym się lepszej pigmentacji.

    Zostałaś oTAGowana: time4yourbeauty.blogspot.com.es/2013/01/tag-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...