2 stycznia 2013

My week, in photos - 23.

Ostatni tydzień starego roku to właściwie trochę lenistwa, odpoczynku, spotkań z rodziną i wyjadania resztek. U nas codzienne spacery z małą trójcą, kolejne zmiany (i chyba znowu przerpowadzka!) i kilka postanowień noworocznych.





1. Popcorn i Hobbit.
2. Mniam mniam.
3. 2 + 1.
4. Koniec roku i wielki błękit.
5. Prezent mamy, ja zaczynam już próbować.
6. Sylwestrowe muffinki: biała czekolada i karmelizowane banany oraz maliny i ciemna czekolada.
7. Wieczór.
8. To jest piękno.
My week, in photos - 23.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Książki White Plate jeszcze nie mam,ale bloga uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muffinki wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne niebo, takie spokojne :) Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
  4. Muffinki wyglądają apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też dostałam tę książkę kucharską od mamy ;)

    ps. piękny layout bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie czarowne .. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. sama nie wiem, chyba spodziewalam sie, ze bedzie nardziej nieprzewidywalnie :)

      Usuń
  8. Widzę,że nie jesteś pałasz zachwytem po obejrzeniu Hobbita:) A ja wręcz przeciwnie!:) Tzn nie różnił się za bardzo od Władcy Pierścieni (widoki,muzyka),książka mnie porwała kiedy ją czytałam kilka dobrych lat temui z wielkim sentymentem obejrzałam film i czekałam na następne części:)

    OdpowiedzUsuń
  9. popcorn mniam! Hobbit niekoniecznie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Te muffinki musiały być obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam muffinki :) Jak się podobał Hobbit? Wybieram się, wybieram i wybrać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...