14 stycznia 2013

Make up'y na czerwonym dywanie.

13 stycznia w Kalifornii miało miejsce wręczenie Złotych Globów, na ceremonii rozdania nagród za filmy i seriale, których premiera nastąpiła w roku kalendarzowym poprzedzającym przyznanie nagrody czyli 2012 mogłyśmy zobaczyć gwiazdy w pięknych odsłonach. Kilka zdjęć i kilka makijaży - nie wszystkie są olśniewające, ale wszystkie ciekawe i zwracające uwagę.







1. Nicole Richie
2. Jennifer Lopez
3. Rachel Weisz
4. Alyssa Milano
5. Anne Hathaway
6. Heidi Klum
7. Jessica Alba
8. Kaley Cuoco
9. Kelly Osbourne
10. Sienna Miller
11. Jessica Chastain
12. Salma Hayek

Najpiękniej - według mnie oczywiście - prezentowała się Alyssa Milano (4), Anne Hathaway (5), Jessica Chastain (11) oraz czerwone, zjawiskowe usta Salmy Hayek (!2). Makijaże, które mi przypadłydo gustu to przede wszystkim świeżość, naturalność, ciemne malinowe usta i promienne policzki. Najniższe noty zebrała Nicole Richie (1) - mam wrażenie, że niebieskość na jej oczach jest zbyt przytłaczająca i ciężka, Heidi Klum (6)- i pomadka nude dzięki, której jej twarz zlewa się z całą resztą i mam wrażenie jakby była z wosku. Look Kaley Cuoco (8) zebrał kiepskie opinie w internecie - myślę jednak, że ja widzę w nim odrobinę drapieżności, kojarzy mi się z grungem i rockiem. Zastanawiałam się także nad pomarańczową pomadką Jessicy Alby (7) i jestem na nie - zakochałam się natomiast w przepięknym odcieniu ust Jessicy Chastain (11).

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii!

zdjęcia: źródło
Make up'y na czerwonym dywanie.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. Nietrafiona ta niebieskość na powiekach Nicole Richie. Mnie się natomiast podoba makijaż Kelly Osbourne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rachel Weisz , Jessica Alba i Jessica Chastain to moje typy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rachel Weisz, Jessica Alba. Mam to samo zdanie co do Heidi Klum, a Nicole Richie zmieniła się niesamowicie w porównaniu do tego co było kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anne Hathaway jak zwykle przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rachel Weisz jest dla mnie ideałem kobiecości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rachel Weisz - uwielbiam ją, prezentowała się niezwykle delikatnie i subtelnie. no i jest dziewczyną Bonda! Cóż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na rozdanie: http://www.kosmetyczka-kaslavy.blogspot.com/2013/01/rozdanie-u-kaslavy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Anne Hathaway wyglądała przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaley Cuoco ma fatalny makijaz (ma 27 lat a dalabym jej kolo 40 )....
    panie z trzech ostatnich zdjec super...

    OdpowiedzUsuń
  10. Anne Hathaway jak dla mnie zdecydowanie na pierwszym miejscu - niezwykle świeżo, delikatnie, makijaż świetnie współgra z jej urodą, natomiast najgorzej wypadła chyba Nicole Richie z tym dość tandetnym odcieniem błękitu (co prawda świetnie współgrał z kolorem sukni, ale z jej urodą niestety nie za bardzo)... Bardzo podoba mi się jeszcze makijaż Rachel Weisz i Jessici Chastain.

    OdpowiedzUsuń
  11. a Sienna Miller wygląda jakby miała tłuste włosy, nie popisała się też makijażem, tak trochę "zniknęła" na tle innych...

    OdpowiedzUsuń
  12. mi sie tu najbardziej podoba chyba Kelly ;) i co mial na mysli wizazysta Jennifer robiąc z jej nosa brazowa kulke :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Skrzywdzili makijażem taką śliczną Kaley

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie podoba mi się Rachel Weisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. J.lo jak zwykle dobry makeup A nicole riche kojarzy mi ise z tandeta ale jagorszy makijaz tj zle dbrana pomadka u Kaley Cuoco

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi co sie najbardziej rzucilo w oczy, to ze Salma sie postarzala :D

    OdpowiedzUsuń
  17. A moim zdaniem Jessica Alba i Kelly Osbourne miały tego dnia najlepsze makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  18. heidi najlepsze czasy ma już chyba za sobą
    salma rozkwita <3
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie kolor ust Jessiki Alby bardzo przekonuje, a jeśli chodzi o największy dramat - zdecydowanie Nicole, ten kolor przy jej oczach i tych włosach (odrosty czy nieudolne ombre?) wygląda bardzo tandetnie :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi jak zawsze podoba się makijaż Jennifer Lopez, kobieta z roku na rok jest coraz piękniejsza ;-) Najmniej trafny, wg mnie, jest make-up Kaley Cuoco. Strasznie mroczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsze make up'y ma:Jennifer Lopez, Rachel Weisz, Alyssa Milano, Heidi Klum. Ale to tylko moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie poznałam Sienny Miller, na bogów, przecież ona jest taka ładna, a tu wygląda jakby właśnie wróciła z siłowni (te ulizane włosy!).

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie najlepiej Jessica Chastain, Anne Hathaway, Salma Hayek. Nie mogę uwierzyć ze ta ostatnia ma a 47 lat. Obym w tym wieku wyglądała jak ona !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...