6 stycznia 2013

Lektura na niedzielę 59: Co będzie modne w 2013?

Oczywiście wszystko, co Ty uważasz za modne i w czym dobrze się czujesz - niezależnie czy bę∂zie to makijaż czy ubranie. Projektancie jednak i wizażyści są dla nas źródłem inspiracji - kilka z nich właśnie dzisiaj znajdziecie u mnie. Które z propozycji są najbardziej Wam bliskie?







1. Louis Vuitton - brzoskwiniowe powieki i naturalne usta, matowa cera.
2. Valentino - naturalność ponad wszystko: ożywione policzki, podkręcone rzęsy, piękna cera.
3. Chanel - proponuje dużo srebra, matową cerę, rózane usta.
4. Stella McCartney - piękna, leśna zieleń w roli eyelinera to punkt kulminacyjny całego makijażu.
5. Lanvin - sprawiający wrażenie mokrego i rozmazanego smoky eyes w połączeniu z matową cerą i ustami w odcieniu nude.
6. Anthony Vacarello - metaliczne, niebieski spojrzenie wydaje się być bardzo magnetyzujące w połączeniu z minimalistyczną resztą makijażu.
7. Roberto Cavalli - usta nude i wykonturowana twarz.
8. Emilio Pucci - czarny eyeliner z kropelką bieli i matowa cera.
9. Versace - minimalizm w kwestii makijażu ust i cery, oczy na pierwszym planie - czerń złoto.
10. Prada - całość makijażu wydaje się nie mieć znaczenia, gdy patrzymy na piękne i seksowne usta.
11. Giles - mój ulubiony kolor szminki czyli soczysty róż, tutaj w opozycji do stonowanej reszty.
12. Topshop Unique - róż na powiekach, ustach i policzkach został zminimalizowany ciężkim eyelinerem na dolnej powiece.

zdjęcie: voque
Lektura na niedzielę 59: Co będzie modne w 2013?
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. Valentino to jak najbardziej mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne rozowe usta;]
    zapraszam, u mnie mozna kupic kosmetyki Mariza online;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie podoba bardzo naturalny styl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chanel i Louis Vuitton najlepsze propozycje a ten kolor pomadki różowy jest przepiękny!


    Zapraszam do mnie :))


    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaże świetne, ale niektóre modelki już nie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Valentino i Anthony Vacarello najlepsze! Niestety trzeba "tylko" popracować nad cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najładniejsze dwa pierwsze zdjęcia. choć ja nie interesuję się tym co modne. zazwyczaj rok później zaczynam nosić to co było modne rok wcześniej :-p

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie 7! jeszcze 2 i 9

    OdpowiedzUsuń
  9. 6 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaże jak najbardziej fajne. Fryzury troszkę gorsze. Czyżby grzywki wyszły z mody? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się dwie pierwsze fryzury - bardzo dziewczęce. O makijażach nie mam zdania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaże ładne,włosy ładne,ale te dziewczęta takie zasuszone,szczuplutkie:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Emilio Pucci <3 zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  14. Stworzę swój miszmasz kosmetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. czyżby kolorowe szminki odchodziły do lanusa:/??

    OdpowiedzUsuń
  16. Versace mnie przeraża. I to bardzo ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli jak co roku - róbcie, co chcecie, zawsze można wpisać się w jakiś trend (jeśli ktoś już naprawdę musi! ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. te trendy wyjątkowo mi się podobają :) najbardziej Louis Vuitton i Anthony Vacarello. ale jednego mi osobiście do takiego looku brakuje - idealnej cery :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się najbardziej: makijaż numer jeden - super pomalowane powieki, 7 - podkreślone kredką oczy bardzo mnie cieszą i 10- czerwona szminka także należy do jednych z moich ulubionych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...