27 stycznia 2013

Lektura na niedzielę - 60.

Szklana kopuła paryskiego Grand Palais udekorowana drzewami i krzewami - Karl Lagerfeld zaprezentował swoją najnowszą kolekcję Haute Couture dla Chanel. Jego kolekcja to interpretacja powieści Shakespeare „Sen nocy letniej” - sceneria, która została stworzona jest niezwykle romantyczna, w całości jednak czuć tchnięcie gotyku i tajemniczości. Chciałam pokazać Wam kilka zdjęć z pokazu, który odbył się 23 stycznia i pokazać zbliżenia przewodniego makijażu - mi bardzo, bardzo podoba się! Znalazłam nawet wśród kreacji suknię ślubą, którą mogłabym włożyć na swój ślub :).






Zoom na makijaże:



Finał pokazu należał do dwóch panien młodych w towarzystwie 4-letniego Hudsona Kroeniga - w mediach wywołało to burzę, gdyż zostało odebrane jako promowanie przez Lagerfelda małżeństw homoseksualnych i posiadanie przez nich potomstwa.


W pokazie wystąpiły polskie modelki - Zuzanna Bijoch, Patrycja Gardygajło i Maria Loks.

Jakie są Wasze wrażenia? Część sukni, które zobaczyłam na zdjęciach mogłabym mieć tylko dla siebie! Bardzo podobają mi się także makijaże - są całkowicie w opozycji do kreacji, lekko mroczne i tajemnicze.
Lektura na niedzielę - 60.
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. pokaz magiczny jak w sumie każdy od Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż mnie przeraża :P Choć pasuje do strojów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny anturaż,jak na każdym pokazie Chanel:) fioletowa suknia przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że od jakiegoś czasu nie jestem fanką Chanel, ale nadal ich pokazy robią wrażenie! Świetny post, świetny blog!! :)
    Pozdrawiam (i zapraszam),
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaże i fryzury naprawdę efektowne, całość wygląda ciekawie :)
    Najbardziej spodobało mi się zdjęcie 3- świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...