19 stycznia 2013

Frost at Midnight czyli styczniowa propozycja MAC z kolekcji Apres Chic.

Apres Chic to styczniowa kolekcja spod skrzydeł MAC - w jej skład wchodzą min. mineralne pudry, cienie, róże do policzków oraz wiele innych smakowitości - u mnie dzisiaj możecie zobaczyć Frost at Midnight czyli cień do powiek opisywany przez markę jako granat z przebłyskiem szarości.



Frost at Midnight to wielowymiarowy odcień, który ma w sobie odrbinę szarości, granatu, fioletu i skrzących drobinek. Dzięki niemu możemy stworzyć dzienny makijaż - delikatny i świetlisty lub w połączeniu z bazą - dość widoczny, metaliczny wieczorowy makiajż. Na moich zdjęciach jest bez bazy, wytrzymał kilka godzin i nie zbierał się w załamaniu powieki - mam wrażenie, że kolor jest dość bezpieczny i neutralny. Czy chwycił mnie za serce? Nie jestem pewna ponieważ nie spodziewałam się tak sporych przebłysków fioletu w którym nie czuję się do końca pewnie, aby wzmocnić efekt dodałam kredkę Bourjois w odcieniu ciemnego granatu.


Apres Chic to kolekcja limitowana dostępna w styczniu 2013 we wszystkich salonach MAC, cienie do powiek kosztują 96 zł.
Frost at Midnight czyli styczniowa propozycja MAC z kolekcji Apres Chic.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. Ladny jest, ale ja z mineralnymi cieniami sie jakos szczegolnie nie lubie, wiec odpuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. źle bym się czuła w takim mocnym kolorze i chyba nie byłabym skłonna za pojedynczy cień zapłacić prawie stówkę ;)
    myślę, że do Ciebie ten kolor świetnie pasuje mimo, iż faktycznie widać tam fioletowe przebłyski
    daj mu szansę! ;)
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda, choć nie jestem pewna czy do mnie by pasował :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu ale MAC jakoś ostanio nei zachwyca za tą cene kupię ładniejsze i faniejsze cacka z tańszej półki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny. Cudownie wygląda u Ciemie Agatko. Mam wrażenie że jest własnie dla Ciebie idelany. I do Twojego obecnego koloru włosów. A powiedz co gości na ustach? Jakiego podkładu tu użyłaś.

    Uściski,

    em

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podklad Daxa i szminke Celii:) dziękuje za tyle pięknych słów:)

      Usuń
  6. aaaa co tak nisko cien na lewym oku ?:P
    osobiscie cien mi sie nie podoba bo spodziewalabym sie po nim pigmentacji i koloru takiego jak w pudelku takze i na powiece a tu klops ooo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosienko moja bo mam jedna powiecie inna ,a druga inna?:)

      Usuń
  7. Piękny! Właśnie szukam takiego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wygląda na powiekach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi również bardzo się podoba, jak wyglądasz z tym cieniem na powiekach. Naprawdę wygląda, jakby był stworzony dla Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Mam wrażenie,ze nie wyglądałam w nim dobrze,ale Wasze komentarze przekonują mnie chyba:)

      Usuń
  10. Ładnie się prezentuje na powiece, ale wydaje mi się,że taki odcień niestety potrzebuje wzmocnienia w postaci kredki, bo sam w sobie jest taki mglisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się bardzo podoba ten cień, nie miałam jeszcze na oku tak ciemnego odcienia, ale kusisz, kusisz Agatko ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...