5 stycznia 2013

Czysta czerwień.

MAC Marilyn Monroe, kolekcja kolorów które przywołują legendarny blask i seksapil -Marilyn w pieczołowitym odwzorowaniu odcieni i formuł. U mnie na blogu - mimo październikowej premiery dopiero dzisiaj, a w roli głównej Flaming Rose czyli kremowy lakier do paznokci o barwie czystej czerwieni.


Pięknie się aplikuje, przy jednej warstwie wygląda jakby paznokcie zostały zanurzone w misce pełnej wiśni, przy dwóch warstwach - wydaje się seksowny, nieco wampirzy i krwisty.



Bardzo elegancki, wytworny i ponadczasowy - zdecydowanie za rzadko pojawia na moich paznokciach.
Czysta czerwień.
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. idealne bordo jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak piszesz, mega seksowny :) A do tego, to dla mnie taki kolor nieutlenowanej krwi, bądź czerwień wchodząca w bordo! Przepiękny kolor! Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
  3. powinni wklejać taki kolor w słownikach pod frazą 'perfekcja' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. klasyka, nic dodac, nic ujac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kocham czerwone paznokcie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też przypomina bordo, ale - jak zwał, tak zwał. Piękne i klasyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie bardzo elegancko sie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam klasyczną czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny odcień! Bardzo klasyczny i bardzo seksowny. Sto procent kobiecości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiedziałabym, że wręcz krwisto czerwony! :)
    Piękny !

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak,klasyka w pięknym wydaniu,uwielbiam takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bardzo podobny z Essie, także bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor, zapraszam do mnie na cheatfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio to mój ulubiony kolor na paznokciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor :) Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma nieco brązowych podtonów? Dzisiaj próbowałam ten z Apres Chic (podobny do MM) ale jednak za bardzo w brąz wpadał :/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor, od dawna takiego szukam ale jakoś nie mogę trafić na tak głęboki i ciemny odcień

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo elegancki, wytworny i ponadczasowy- lepiej bym tego nie okreslia. Wlasnie takie sprawia wrazenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor boski gdyby nie godzina, o której piszę poleciałabym w jego poszukiwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię takie kolory - dłonie wyglądają w nich bardzo elegancko, ale można tę elegancję i "oficjalność" fajnie przełamać brokatowym topem :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  21. Bordowy kolor to jeden z częstszych, jakim maluje paznokcie :) Zdecydowanie pasuje na każdą porę roku i do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...