29 stycznia 2013

Bath & Body Works - u mnie waniliowo i kwiatowo.


Podobnie jak nie jestem fanką kremów do rąk i uzywam ich tylko w razie potrzeby tak samo sytuacja wygląda z żelami antybakteryjnymi. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie umycia rąk bez wody, ale z powodu wielu podróży musiałam się do specyfików antybakteryjnych przyzwyczaić. Wybrałam te najbardziej pachnące i najmniejsze z możliwych (29 ml) - kupiłam od razu 3 sztuki: dwie ciepłe, cukrowe wanilie oraz Caribbean Escape czyli kwiatki, melon i kokos w jednym.


5,99 zł/ 29 ml wydaje się ceną bardzo w porządku biorąc pod uwagę jak bardzo wydajne są specyfiki Bath Body Works - mała kropla wystarczy na pokrycie dłoni przezroczystą mazią o początkowo dość srogim zapachu alkoholowym - na szczęście po chwili znika i dłonie pachną już tak jak chiałyśmy. Ja znalazłam jeszcze jeden pozytyw: żele BBW nie kleją się, a uwierzcie mi, że gdyby tak było nie byłabym w stanie ich używać. Do żeli przekonała się także Jaga, która ma swój własny o zapachu chlebka imbirowego - pachnie tak, że miałabym ochotę go zjeść!

Próbowałyście żeli antybakteryjnych BBW? Może macie swój ulubiony kosmetyk tej marki?
Bath & Body Works - u mnie waniliowo i kwiatowo.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. ja używam najczęściej Carex Splash, nie zostawia lepkiej warstwy i nie wysusza ;)
    podobnie lubię piankę Osmozacare, taka gadżeciarska troszkę, bo fajnie musuje podczas wsmarowywania ;) dzieciaki ją uwielbiają ale ja też :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam kontaktu z tą firma, niestety :P, ale ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze tego nie używałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie należę do fanek kremów do rąk ;) A żele antybakteryjne naprawdę lubię. Te wyglądają bardzo kusząco, no i cena atrakcyjna. Nie wiedzieć czemu wydawało mi się, że w Bath wszystko jakieś takie drogie. Dzięki za wyprowadzenie mnie z błędu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie znam produktów tej firmy,ale skoro ręce się kleją się po użyciu żelu to chyba wypróbuję ;)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają super - ciekawe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam świeczki B&BW ale niestety co do żeli antybakteryjnych wole miętowe klasyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie mam dostępu do tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają zachęcająco. Mimo, iż podobnie jak Ty, nie przepadam za kremami do rąk itp. rzeczami, może skuszę się na sprawdzenie tego specyfiku ; ))
    W podróży - dobre i to, gdy nie ma się przez dłuższy czas możliwości skorzystania z toalety.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam, więc chętnie przyjmę wszystkie rady. ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzie można dostać takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bath Body na razie jest tylko w Warszawie-w Złotych Tarasach i Galerii Mokotów:(

      Usuń
  11. nie przepadam za żelami antybakteryjnymi, ale czasami ich użycie jest koniecznością. Uwielbiam wanilie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię tych kosmetyków, może dlatego,że jestem zwolenniczką "tradycyjnego mycia rąk" :D a bez kremu do rąk nie potrafię się obejść :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...