31 grudnia 2012

Złotko na Sylwestra, OPI Goldeneye.

Raz na jakiś czas można pozwolić sobie na bogactwo - np. dzisiaj, w ostatni dzień roku. Zamiast brokatu, który z Sylwestrem jest kojarzony od zawsze wybrałam czyste złoto.


Dwie, trzy warstwy stworzą piękną imitację złotej folii, lakier trzyma się bez zarzutu kilka dni, dodatkowo zabezpieczyłam go topem (również OPI). Goldeneye to propozycja marki na tegoroczną zimę, mi bardzo się podoba i czekam na lato, gdy moje paznokcie u stóp będą płynąć właśnie złotem.


Jaki kolor mają Wasze Sylwestrowe paznokcie?
Złotko na Sylwestra, OPI Goldeneye.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. będą mieć kolor django (chanel):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie wiem, moze tez Goldeneye... ale jeden napewno bedzie odziany w kreacje z plastra:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie wiem jaki kolor będę miała na paznokciach :P miałam postawić na goldeneye ale siostra mi podprowadziła .. więc muszę wybrać coś innego :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Już chyba pisałam pod poprzednim postem, że ten lakier baardzo mi się podoba :) Ja dzisiaj stawiam na brokatowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie podobnie, tyle że na srebrno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje paznokcie mają odwyk od lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajnie wygląda, nie spodziewałam się tego po nim szczerze powiedziawszy ;) U mnie też OPI, ale The World Is Not Enough :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor,mam podobny z Wibo,ja jeszcze nie wiem jakim lakierem pomaluję paznokcie,ale będzie to raczej czerń z Orly z brokatem lub coś z granatem,przy okazji udanego wieczoru i wszystkiego dobrego w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. też marzyłam o złocie na sylwestra ale jakoś nie po drodze mi było do sklepu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten Opik jest świetny- ma idealnie foliowe wykończenie!

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację .Latem na opalonej skórze będzie czadowy !

    Udanego wieczoru Agatko !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uzyskałam bardzo podobny efekt lakierem Duo 2x Flormar, pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od jakiegoś czasu mam na oku ten lakier, fantastycznie się mieni, słyszałam już kilka dobrych recenzji na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny lakier!
    Cudowne zdjęcia, grzywka! Chciałabym taką, jednak mam kwadratowa twarz :(
    Córeczka bardzo ppdobna do mamusi! (Apropo kolejnego wpisu). Nosek identyczny :)
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...