25 grudnia 2012

Zimna zima.

czyli ulubiona kurtka, ulubiony sweter i ulubione buty. Futro kupiłam rok temu (Asos) i przyznam, że to był zakup życia - jeszcze nigdy nie było mi tak ciepło zimą. Kozaki wypatrzyłam w Parfois - to moja druga para, pierwsza rozpadła się po trzech tygodniach, te mam nadzieję nie zrobią mi tego samego. Sweter - obszerny, geometryczny i bardzo ciepły dotarł do mnie parę dni temu, można się w nim zatopić i bezkarnie tyć.




Jest i nowy lakier, ale o nim troszkę później - mam więcej zdjeć! Bardziej ciekawi mnie jak Wasze samopoczucie w pierwszy dzień Świąt?

Lista zakupów: Sweter Sheinside, Kozaki Parfois, Kredka do oczu, futro - Asos, czapa New Look.
Zimna zima.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. Śliczny sweter oraz cała stylizacja :)
    Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja :D A kolor pazurków cudny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweter!
    Ubolewam, że nie ma śniegu i pogoda raczej sprzyja ubraniu lekkiej kurtki niż ciepłego płaszcza :(. Szkoda, uwielbiam białe święta.

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas jest mnostwo sniegu, a wlasciwie bylo bo od dzisiaj jest deszcz i dodatnia temperatura:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Wro śnieżnie było w sobotę, ale pod wieczór spadł deszcz i śnieg szlag trafił :(

      Usuń
  5. Cudownie Ci pasuje turkusowa kreska! Pięknie wyglądasz, tak zimowo :) pozdrawiam świątecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zdjecia !! :)

    udanego sylwestra życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta świetne tylko gdzie ten śnieg? :D Pewnie spadnie jak skończy się wolne :(

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja na zdjeciach nie widze wspomnianych kozakow, to celowo? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapomnialam o nich! hahaha dziewczyny zapomnialam wstawic kozakowego zdjecia:)))
    zaraz to nadrobie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak tylko powiem, że osobiście uważam, że lepiej wyglądasz w grzywce na bok :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem wyglądasz super, a czapkę to bym Ci podiwaniła ;p
    Fanie cieplutko ;)))
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Futro fajne, ogólnie wyposażenie na zimę masz dobre :D Ten sweter troszkę nie w moim stylu, ale ważne, że ciepły i, że Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...