21 grudnia 2012

Zao Cosmetics, Terrakota w odcieniu Złoconej Miedzi.

Terrakotta mineralna to prawdziwy puder brązujący wypiekany w piecu - jest idealny, aby stworzyć opaleniznę przez cały rok. Oferta marki Zao, która pierwszy raz zagościła w mojej kosmetyczce jest bogata i bardzo przyciągająca wzrok...


Opakowanie pudru to połączenie rzemiosła z nowoczesnością - wykonane jest lakierowanego bambusa - zamyka się na małe magnesiki i prezentuje się niesamowicie! Ślicznie, delikatnie pachnie, nie zawiera talku i jest złotkiem - więc ja przepadłam.


Mój odcień to 341 Złocona miedź choć ja widzę w nim więcej mlecznej czekolady, mimo wszystko jest zjawiskowy! Uwielbiam go od pierwszego użycia i mam ochotę na więcej Zao!


Włoska marka postawiła na innowacyjność produktów, którą zawdzięcza również nowoczesnym składnikom roślinnym, takim jak bambus. Z propozycją wymiennych wkładów, stosowanie kosmetyków jest jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Można łatwo wymienić zużyty produkt na nowy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z opłatą za opakowania, wystarczy kupić nowy wkład.


Terrakotę można kupić w sklepie Biolender za 87 zł/ 18 gr.
Zao Cosmetics, Terrakota w odcieniu Złoconej Miedzi.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. Agatko a podkłady macałaś, mam na nie chrapkę, tylko nie wiem jaki odcień wybrać?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowania jak dla mnie super, uwielbiam taką prostotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to coś zdecydowanie dla mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowania ich kosmetyków są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale już ją lubię :) świetne opakowanie, bardzo pomysłowe i oryginalne :)
    Kosmetyk ma bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobne bambusowe drewniane opakowaniowe ma puder z serii 'bamboo wear' Physicians Formula, plus ma dodatkowo lusterko z pędzelkiem na dolnym pięterku (wkłady również można wymieniać).
    Miałam okazję wypróbować puder, bronzer i rozświetlacz z PF. Wszystkie są OK, ale zapach był dla mnie nie do wytrzymania. Cały dzień czułam go na twarzy. Musiałam oddać do sklepu.

    Zao wygląda rewelacyjnie. Strasznie mnie kusi :) Ale obawiałabym się zapachu (też delikatnie pachnie?) Cudny ma kolor.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy produkt. Musze oblukać :)Miałam włoskie pudry z Nouby, tez wypiekane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że Ci się spodobało, ja swoją uwielbiam i jest to już uzależnienie, ma ten sam odcień :)
    Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ przepiękne opakowanie! rewelacja! a pokażesz nam, jak prezentuje się na buzi?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. opakowania tej marki sa cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie szukam nowego bronzera, ten jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie super :) Nie używam bardzo często bronzera, częściej róż, ale warto mieć w kosmetyczce taki kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...