30 grudnia 2012

Sylwestrowy makijaż - moja propozycja.

Dość szybki, efektowny, pełen blasku i świeżości na cerze - moja propozycja sylwestrowego makijażu. Nie byłabym sobą gdybym nie dodała chociaż odrobiny brokatu i błysku - doskonale sprawdził się rozświetlacz Watt's Up Benefitu - zaaplikowałam go na róż do policzków, nad łuk brwiowy oraz łuk Kupidyna. Makijaż oczu tworzą tylko dwa cienie - sypkie produkty Bobbi Brown: czerń z migocącymi drobinkami oraz skrzące złoto. Usta natomiast pozostały niemalże saute - otrzymały tylko odrobinę koralowego Confetti, MAC. Z włosów szybki koczek, przewiązany kokardką w kolorze brudnego różu, paznokcie bardzo złote i błyszczące. Jestem gotowa!



Oczy: cienie: Bobbi Brown, Powder Pearl Eye Shadows w odcieniach Black Pearl, Moonlight, tusz do rzęs: Givenchy Noir Couture - czarny, kredka do brwi Benefit.
Twarz: podkład: Dax Cosmetics, Długotrwale kryjący podkład w odcieniu jasnym, rozświetlacz: Benefit Watt's Up, róż: MAC, I'm the One.
Usta: MAC, błyszczyk Confetti.
Paznokcie: OPI, Golden Eye.

Sylwestrowy makijaż - moja propozycja.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. Jednym słowem klasyka :) Bardzo fajnie, nie za mocno i nie za lekko, oczy super podkreślone, tak samo jak i usta, no i te piękne złote paznokcie! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie by się komponował z moim świeżo wypranym na jutro szlafrokiem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie świetne ! :) Złoto na sylwestra musi być !

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, fajnie - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudne złoto na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie,, oczy bardzo sylwestrowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie nałożone róż i rozświetlacz (oczywiście reszta też) - to zawsze przykuwa moją uwagę bo sama totalnie leżę w tej kwestii... nie umiem i musiałby mnie ktoś nauczyć...

    OdpowiedzUsuń

  8. <3 fryzura, paznokcie i oczyyy pięęęknie pomalowane, widzę, że już zrobiłaś duży postęp w tej szkole, super! :) tylko róż bym zmieniła na coś z ciepłych kolorów bo cały makijaż jest w takiej tonacji utrzymany/rozswietlacz, cienie, paznokcie/ więc postawiłabym np. na brzoskwinię..

    A tak w ogóle, uwielbiam Twój styl, fryzury, miniaturową grzywkę, 100 kolczyków. Fajne to i też w jakiś sposób dziwne, że taka niebanalna dziewczyna prowadzi bloga 'kosmetycznego'. Ale to tylko potwierdza moje teorie na temat stereotypów kosmetycznych, które nie mają wiele wspólnego z prawdą, która jest taka, że większość kobiet kocha makijaż i kosmetyki:D, nie tylko te 'wymalowane' i trywialne..

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow ! czad !
    Jestem na tak !
    Paznokcie mnie urzekły !

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję dziękuję dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie :) Podoba mi się efekt rozświetlenia, jaki uzyskałaś na policzkach :)Makijaż oczu też super, w swojej wersji zmieniłabym tylko odcień szminki na jaśniejszy :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...