26 grudnia 2012

Seche Vite, Contemporary.


Wczoraj wspominałam Wam o moim nowym, lakierowym nabytku Seche Vite - Contemporary. Fiolet zmiksowany z szarością to ostatnio dość często używana przeze mnie kompozycja, Seche jest więc jednym z ulubionych. Aplikuje się go bajeczenie - nie jest ani rzadki ani gęsty, kremowy, posiada wygodny pędzelek i z pomocą swojego brata czyli lakeiru nawierzchniowego wysycha w kilkadziesiąt sekund.



Kolorowe lakiery Seche bardzo mnie zaciekawiły, mam nadzieję, że już niebawem pojawi się sklep internetowy Seche i u nas. Oferta jest dość bogata i z chęcią wypróbowałabym jeszcze kilka sztuk. Czy to już choroba?
Seche Vite, Contemporary.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. Świetny kształt paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Seche ma kolorowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolor. I do tego piękne paznokcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy kolor ale czy nie jest nawet odrobinkę "trupi"?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie zaczyna się u Ciebie choroba :P Bardzo fajny kolor, lubię takie podczas jesieni lub zimy.

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurczę jak dokładnie pomalowane! kolor dość intrygujący ;)

    zapraszam do mnie http://motylakosmetologia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolor, ostatnio właśnie szukałam czegoś takiego!
    Fajny blog, będę zaglądać czasem :)
    Zapraszam też do siebie www.abc-un.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Między szarym a śliwkowym, lubię taki odcień :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny kolor na świetnych pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor lakiery i zadbane paznokcie to podstawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor. Ja na święta zasalałam i pomalowałam paznokcie na wiśniowo, z tym, że po jednym paznokciu z każdej ręki pomalowałam na niebiesko. Tydzień sie do tego przyzwyczajałam i w końcu zmyłam bo sie nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  12. hey , wyglądasz na dobrą i lubiącą pomagać osobą więc ... Moja koleżanka
    uważa się za lepszą blogerkę bo ma więcej obserwatorów i założyłam się z nią,
    że w tydzień zdobędę 120!!! obserwatorów. Wiem, że wpakowałam się w nieźle
    głębokie bagno, ale chce jej udowodnić, że nie jest lepsza więc bardzo
    proszę cię o pomoc .
    franki13.blogspot.com

    P.S. Bardzo fajny blog jak zaobserwujesz to się chętnie odwdzięczę ...

    OdpowiedzUsuń
  13. ladny kolor ,taki Twoj :) pasuje mi do Ciebie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam też jeden kolorek i na chwilę obecną jestem zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taki sam kolorek ♥
    +Obserwuje licze na rewanż ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bym chętnie wypróbowała, zwłaszcza ten kolor! Ile masz warstw lakieru? Bo nie ma żadnych prześwitów i wygląda na naprawdę dobrze kryjący :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...