28 grudnia 2012

Potrójne szczęście.

A dokładniej w rozmiarze mini - świąteczna wersja masełek The Body Shop: żurawina, wanilia i imbir. Wszystkie apetycznie pachnące, świąteczne - w ilości (50 ml) doskonałej do zapoznania się z limitowaną ofertą marki.


Większość z Was zapewne zna masła The Body Shop więc zachwalać ich nie muszę - dobrze nawilżają i pięknie pachną, mają bardzo przyjemną konsystencję, która szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Trzy świąteczne zapachy trafiły w mój gust absolutnie - słodka i przytulna wanilia, soczysta żurawina, świdrująca i korzenna kompozycja imbiru. Mogłabym używać cały rok, na okrągło.




Zestaw trzech masełek w cenie regularnej kosztował 60 zł, w tej chwili rozpoczynają się wyprzedaże więc może będzie można ustrzelić je taniej? Ja chętnie zaopatrzę się w nie raz jeszcze - szczególnie w słodką wanilię, która jest naprawdę aromatyczna i wyjątkowa - otulająca.
Potrójne szczęście.
Czytaj dalej...

27 komentarzy:

  1. Świąteczna seria TBS zawsze tanieje po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam waniliowy żel pod prysznic i muszę powiedzieć że świetnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierniczkowe sama chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z serii świątecznej mam tylko balsam waniliowy ze złotymi drobinkami - cudo! I jak pięknie pachnie! Niestety imbir i żurawina to nie moja bajka, jeśli chodzi o zapachy smarowideł do ciała, więc takich zestawik sobie odpuszczam. Za to chętnie ustrzeliłabym masło waniliowe po niższej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam raz masło TBS, zachwyciło mnie, więc teraz ciągle patrzę czy przypadkiem nie jest na promocji... Wczoraj w Body Shopie jeszcze nic nie było na wyprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym się w nie zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam imbirowy! w zeszłym roku miałam, w tym również mam i jak będzie ciastek przeceniony to kupię sobie mały zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi z tych trzech najbardziej się podoba żurawina :) Idealne zapachy na świąteczno - zimowy okres :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Seria świąteczna i wybrane zapachy standardowych masełek są po -50%. Wczoraj upolowałam świątecznego, imbirowego ciastka za 35 PLN (200 ml). :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a u mnie nie ma TBS, więc pewnie nie zdążę na wyprzedaż ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. To imbirowe chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba widziałam je wczoraj za 35zł ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Żałuję, że nie ma żadnej promocji na Moringę :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam TBS. Nie miałam jeszcze okazji używać niczego z ich świątecznej serii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj może też przejdę się po takie trio :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę, tym bardziej że u mnie nie ma dostępu do TBS :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają smacznie :D Najchętniej widziałabym u siebie wanilię :) Wydają się nawet spore te opakowania. Myślałam,że są mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...