20 grudnia 2012

OPI, Reflection - choinkowa bombka.


Znalazłam chwilę czasu, aby w końcu pomalować paznokcie - wybór padł na piękną czerwień marki OPI upstrzoną masą srebrzystych drobinek - lakier pochodzi z tegorocznej kolekcji Designer Series i jest w odcieniu Reflection (DS 030).



Odcień jest przepiękny, lakier slicznie się mieni i momentami sprawia wrażenie delikatnie różowego, kojarzy mi się z choinkowymi bombkami. Na paznokciach mam jedną warstwę, kolejna nie jest już potrzebna, krycie jest fantastyczne podobnie jak pędzelek i sama aplikacja. Bardzo lubię lakiery OPI - doskonale się nimi operuje, szybko schną i nie odpryskują - cena jest adekwatna do jakości. Wracając do Reflection - to chyba idealna propozycja na zbliżające się święta i Sylwestra! Wszystkie odcienie kolekcji Designer Series 2012 możecie obejrzeć tutaj - mi w oko wpadł jeszcze Reserve oraz Mystery.
OPI, Reflection - choinkowa bombka.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam lakiery z takim brokatowym połyskiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby klasyczna czerwień ale jakby jakaś inna...:-) piękny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoże uwielbiam takie świecidełka - piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności, bardzo nietuzinkowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na święta idealny :) ale na co dzień zupełnie nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak świątecznie :) Lakier jak lakier, ale wdzianko mnie interesuje ooo :D Ładne zestawienie kolorków

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybyś nie napisała, że to OPI to bym pomyślała, że to jakiś bazarowy lakier. W buteleczce wygląda intensywniej, a na paznokciach przy jednej warstwie słabo. Chyba, że pomalowałaś już jakiś czas temu bo widzę, że na końcówkach paznokci lakier jest powycierany.
    Według mnie cena nie jest adekwatna do jakości :)
    Mam 2 lakiery OPI i ich nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, faktycznie jak bombeczka

    OdpowiedzUsuń
  9. A skąd taki piękny sweter? jeśli mogę spytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tę kolekcję lakierów :) Jak na jedną warstwę to masz świetnie pokryte paznokcie ! Wg mnie kolor jest troszkę bardziej pomarańczowy, ale pewnie gdyby nanieść dwie warstwy to odcień byłby głębszy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...