15 grudnia 2012

Na śliwkowo - Golden Rose, 229.


W swojej kolekcji posiadam jedynie kilka lakierów Golden Rose - bardzo żałuję, że nie mam w pobliżu stoiska tej marki - chętnie skusiłabym się na więcej! Odcień, który dzisiaj chciałam Wam pokazać to 229 - przy jednej warswie wygląda jak ... kompot, przy dwóch fiolet z odrobiną bordo i kropelką różu.


Nie jestem fanką bordo/ciemnych fioletów, ale ten całkiem dobrze się nosi i przede wszystkim ma piękny, głęboki połysk. Nie odpryskuje przez minimum trzy dni, po tym czasie widoczne są jedynie delikatne starcia końcówek. Świetny lakier za kilka złotych, który jest naprawdę wart uwagi!
Na śliwkowo - Golden Rose, 229.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. bardzo ładna śliwka, dzisiaj będę miała przyjemność zawitać do Golden Rose więc może skuszę się też na śliweczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę tej wizyty :( weź mnie ze sobą!:)

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że też mam taki :) ale muszę sprawdzić w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U siebie w mieście mam mały sklepik, w którym są rzadko spotykane kosmetyki polskie, w tym cała wyspa lakierów GR z różnych kolekcji - to lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny:) ja też nigdzie nie mam w pobliżu stosika GR;/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny ten kolor sama posiadam kilka lakierów tej firmy mają duży wybór kolorów :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...