4 grudnia 2012

My week, in photos -19.

Poprzedni tydzień? Środek mi umknął, najwięcej działo się w weekend - razem z Tomkiem mogliśmy spędzić jeden wieczór razem w Warszawie - całkiem sami, ja miałam szkołę i naprawdę świetne zajęcia (fotorelacja jutro!). Troszkę się rozchorowaliśmy, szykujemy się do wyjazdu na święta do moich rodziców, a to sprawia, że mogę przenosić góry!





1. Maria Peszek.
2. Domowy chleb z czarnuszką od Ani.
3. Dziecko - placek.
4. Warszawa siedemnaście pięter nad ziemią.
5. My.
6. Ja i Moja Kleopatra.
7. Razy dwa?!
My week, in photos -19.
Czytaj dalej...

27 komentarzy:

  1. Pyyycha taki domowy chleb :) Piękne ujęcia. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 i 7 są świetne! uwielbiam te Twoje klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna fota w lustrze :)
    + dobry chleb mam nadzieję
    + placek - nie placek, ale ma dziecko artystyczne usposobienie. vivat jagart!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja uroda jest bardzo, ale to bardzo oryginalna i przyciągająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienie tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę...coś jest w tym Twoim podobieństwie do Marysi Peszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myslalam, ze to Ty na piewszym zdjeciu. Ale to nic, bo jak dowiedzialam sie o istenieniu tej pani i , ze to piosenkarka, to mylslam, ze ty Ty. Za granica mieszkam, to dlatego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hurija, to ja! a napisalam tak dlatego, ze ostatnio Anonim napisal, ze wygladam jak Maria Peszek, a ona urode nie grzeszy:)

      Usuń
    2. hahham ale jazda! To tylko dowodzi, ze prawde mowie. ;)

      Usuń
    3. zabrzmiało to jakbym uważała, że M. Peszek jest brzydka, a tak nie uważam!:) To slowa Anonima o tym niegrzeszeniu urodaą.

      Usuń
  8. obyś miała więcej okazji do wspólnych wieczorów ze swoim T. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie obłędne zdjecia, zwłaszcza MY, świetne, aż nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem fanka Twojej grzywki! wygladasz w niej fenomenalnie. ja niestety w tak krotkiej nie czuje sie dobrze i chyba teznie wygladam bo raz probowalam i potem juz nosilam zawsze taka do brwi

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnie zdjęcie cudne! :) wracajcie do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjecia bardzo klimatyczne,podobaja mi sie :)

    OdpowiedzUsuń

  13. Czasem a raczej regularnie od jakiegoś czasu :) tu zaglądam i ten blog lubię ;) . W związku z powyższym chciałabym przyznać Ci wyróżnienie Liebster Blog. Jeśli się zgadzasz, zapraszam na mój blog http://www.avatea.pl/liebster-blog/ gdzie znajdziesz skrócone zasady i pytania, na które możesz odpowiedzieć na swoim blogu.Przymusu nie ma ale...
    Pozdrawiam ciepło.
    Avatea :) .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Twoja córa jest już duża! Pamiętam zdjęcia, jak była taaaaka malusia ;))

    Zdjęcie z lustrem wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka Ty jesteś punkowa :-))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :) Mi też oczekiwanie na święta i spotkanie z rodzicami dodaje energii... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne foty .Macie z Tomkiem oko ;)
    Dla mnie porównanie z Marysią tylko in plus .Ta kobieta jest dla mnie tak nietuzinkowa i intrygująca ,że niech się schowają wszelkie puste lalki ..
    Poza tym ... nie jest ładne to co ładne ,ale to co sie komuś podoba prawda ?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie fajne te ostatnie zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...