28 grudnia 2012

Moje podchoinkowe czytanki.


Dwie z nich: Historię Brudu oraz biografię Heleny Rubinstein kupiłam sobie sama w prezencie choinkowym - po ostatnich zajęciach w szkole (barok) nabrałam na nie wielkiej ochoty, okazja była dobra więc mam! Moda 21 wieku również czeka na swoją kolej - dwujęzyczna, zawierająca informacje, które przybliżają w mikro ujęciu postaci znanych projektantów/projektantek. O tak, prezenty w tym roku dostałam świetne - muszę Wam tylko przyznać się, że nie otrzymałam ani jednego kosmetyku, sama też nic sobie nie sprawiłam, co powoduje, że czuję się odrobinę niespełniona:)
Moje podchoinkowe czytanki.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. uwielbiam albumy taschena - rewelacja, bez wzgledu na dziedzinę.

    ja dostałam tylko dwa - cień i perfumy i mimo, że trafione w 100% to jakiś taki niedosyt czuję, który oczywiście zrekompensowałam dzisiaj na wyprzedaży w The Body Shop ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Helenkę dostałam w prezencie :) Dwie pozostałe pozycje muszę zobaczyć, bo wydają się cieakwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Historia brudu mnie zaciekawiła :)))
    a na Helenę sama mam chętkę,
    ale najpierw inne książki w kolejce czekają, już na półce.....

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym miesiącu natknęłam się na stare pudełko z książkami na strychu . Teraz od niektórych książek oderwać się nie mogę .

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo te 2 mogłabym dostać:) Mody nigdzie nie widziałam gdzie kupilaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie podobnie,bez kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam wiele podchoinkowym czytanek, więc teraz tylko musze znaleźć czas na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chodzi za mną ostatnio Helenka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo z chęcią przygarnęła bym je pod choinke , ale dostalam "Piąta pora roku" Mons'a Kallentoft'a :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy znasz może "Historia mody" Francois Boucher? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny i ciekawy blog. sama zastanawiałam się nad Heleną Rubinstein.

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie
    http://brownfox-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zapytam sie gdzie dostalam Mode:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa opinii o biografii Heleny Rubinstein - sama ostrze sobie na nią zęby. Niesamowita postać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Biografię HR już czytałam, bardzo dobra książka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Historia brudu" - ciekawie brzmi :D Chętnie przeczytałabym jakąś książkę o modzie, lubię takie różne ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...