20 grudnia 2012

Mój Mikołaju!

Do Wigilii zostało tylko kilka dni więc pomyślałam, że może Mikołaj nie zdążył wybrać dla mnie prezentu i pomogę mu. Moja lista piękności, które chętnie znalazłabym pod pachnącym drzewkiem aczkolwiek szczerze wątpię czy jest to realne - w końcu wszystko, co mi się podoba pochodzi z wisoennych kolekcji...



Mamy tu wiosenne propozycje od Guerlain (kulki, ale czy na pewno je chcę?), Clarins i Givenchy kuszą swoimi paletkami, a Estee Lauder i Dior lakierami do paznokci. Ograniczyłam się tylko do kolorówki i mam wrażenie, że potrzebuję koloru na paznokciach i przydmionych odcieni na powiekach.

A jakie są Wasze gwiazdkowe marzenia?
Mój Mikołaju!
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. lakiery Diora cudowne :D


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja lista prezentów wymarzonych jest już od kilku dnina blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, ale lubię patrzeć na te ostatnie życzenia do mikołaja! Aż chyba zrobię włsne :)
    śliczne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja poproszę dokałdnie to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery swietne ... srodkowy Estee Lauder i pierwszy jasny roz z Diora beda moje ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka Clarins jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mikołaju ! wiem że to czytasz, proszę Cię o wszystkie piękne lakiery z wyżej zamieszczonego obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kulki G? Nie chcesz ich, tak tylko Ci się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja chcę pół nowej kolekcji Chanel :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem wielką fanką cieni Dior i lakierów Chanel, och kolekcje wiosenne są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim marzeniem jest uzyskanie wewnętrznego spokoju. A z rzeczy materialnych golarka.

    OdpowiedzUsuń
  12. te perelki sa cudne. zimowa wersje sobie odpuscilam, ale tych juz nie..

    OdpowiedzUsuń
  13. A nie masz ochoty na jakiś prezent nie związany z wyglądem? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...