2 grudnia 2012

Lektura na niedzielę - 56: Czytanki.

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną część czytanek - moich ulubionych. To miejsca w które bardzo chętnie zaglądam i podglądam, mój bloggowy niezbędnik.

Tuiaryma - zdjęcia, zdjęcia i raz jeszcze zdjęcia. Nic nie poradzę na to, że trafiają do mnie i można mnie nimi przekupić i zaskarbić moją miłość. Zdarza się to ostatnio coraz częściej i jestem z tego powofu bardzo zadowolona.

Z potrzeby piękna - sama nie mam za wiele czasu, aby mój dom był domem idealnym, ciepłym, pachnącym i najlepiej z ogromnym, drewnianym stole w kuchni więc pozostaje mi oglądanie i zachwycanie się. Tak, zachwycam się i patrzę z niedowierzaniem - szukacie domowych, pięknych inspiracji? Zajrzyjcie koniecznie!

Pia Jane - czy zaglądając czasami na inne blogi macie wrażenie, że ludzie żyją piękniej, ciekawiej, kolorowiej od Was? Że ich codzienność jest z innej planety, a później zastanawiacie się jak to możliwe, że zdjęcie "byle czego" jest zdjęciem jedynym w swoim rodzaju? Witam zatem u Pii Jane - rozgośćcie się.

Obsession - w wersji fit. Znana bloggowa koleżanka stworzyła bloga, który mobilizuje mnie i okazuje się być pewnego rodzaju batem do ćwiczeń i dbania o siebie. Zazdroszczę samozaparcia, wiedzy i oczywiście, że nowej, zdrowej figury!

Dziewczyny, teraz Wasza kolej! Jestem głodna nowych blogów - jeśli znacie ciekawe, piękne i interesujące strony - zostawcie proszę adres w komentarzu:*
Lektura na niedzielę - 56: Czytanki.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. To tylko taka blogowo-internetowa rzeczywistość,tak naprawdę każdy pracuje,wychowuje dzieci,ma problemy,ma kasę,albo jej nie ma,choruje,zdrowieje a w necie przedstawia się jako osoba niezależna,bogata,utalentowana,pełna pasji i pomysłów,poproś żeby zaprosiły cię do domu,a przekonasz się,że prowadzą normalne życie,więc nie ma się czym podniecać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, jestem świadoma tego, co piszesz i nie podniecam się. Nie żyję w mydlanej bańce i wiem jak wygląda rzeczywistość. Nie mniej jednak - uważam, że takie blogi ogląda się/czyta bardzo przyjemnie.

      Usuń
    2. Oczywiście,że przyjemnie,to takie oderwanie się od rzeczywistości,ale...lepiej stąpać mocno po ziemi,niż żyć nierealnym światem innych blogerek,nie mówię tego złośliwie,bo akurat Ty masz "mocny" charakter w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

      Usuń
    3. Jakiś czas temu jedna z moich ulubionych bloggerek napisała posta w ktorym wyjasnila jak wyglada jej codziennosc- ma czworke dzieci, w tym dwoje malutkich. Napisala miedzy innymi, ze zdjecia, ktore zamieszcze nie zawsze odzwierciadlaja to jak jest w ich domu np. w kwestii czystosci, ma dzieci - czesto jest brudno, jest rozgardiasz, jest zmeczona - i prosila, aby czytelnicy nie mysleli, ze jej cale zycie widza na zdjeciach. Bo tak nie jest.

      Dziękuję za to stąpanie po ziemi:)

      Usuń
  2. przez Ciebie weszłam na bloga Obsession.
    a zrobiłam to tylko raz, zaraz kiedy go założyła, bo wiedziałam, że od tego będzie mi źle.
    i teraz jest mi źle :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stuknij się w czoło ;p

      Usuń
    2. Nawet dwa razy,Kaśka myśli,ze jest gruba!

      Usuń
  3. Kasia z Obsession jest rewelacyjną motywacją dla wszystkich dziewczyn,którym cieżko zmotywować się do ćwiczeń i zdrowego odżywiania,jest przykładem na to,że chcieć to mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam te blogi, bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam zaglądać tutaj:http://www.polablogzone.com/

    Piękna kobieta, romantyczny klimat, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blogi to niesamowite miejsca, gdzie można podzielić się swoimi pasjami, poznawać nowe doświadczenia i nowych ludzi. Zaglądam na wiele blogów, o różnej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...