31 grudnia 2012

Inspiracje makijażowe - ostatnie w tym roku.

Jeszcze zostało kilka godzin starego roku - jeśli nie macie żadnego pomysłu na wieczorny makijaż podsuwam kilka inspiracji. Mi podobają się wszystkie bez wyjątku, a numerem jeden stał się dla mnie makijaż przedostani. Jeszcze kilka lat nauki i też tak będę umiała - jestem prawie pewna!




Dziewczyny, pięknej zabawy! Bawcie się, tańczcie do białego rana i uważajcie na siebie - do zobaczenia w Nowym Roku! :*

Wszystkie zdjęcia znalazałam na Pinterest.
Inspiracje makijażowe - ostatnie w tym roku.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. a mi się podoba najbardziej makijaż ze zdjęcia 1 i 4:)

    Udanej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ciekawe malunki ;) 2 i ostatni mi się najbardziej podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęsliwego nowego roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie drugi i ostatni: czyli albo turkusowa kreska, albo mocna czerwień. Moi ulubieńcy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, wszystkiego dobrego, szampańskiej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Tobie udanego sylwestra i szampańskiej zabawy !!! A ponadto jeszcze więcej inspiracji i czasu, by je odkrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaże świetne ; )

    Szczęśliwego Nowego Roku ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatni makijaz z ciemnymi ustami to cos cudownego, kocham taki styl :) !

    wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze dwa są super a 5 wygląda troche przerażajaco :P
    I nawzajem

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi właśnie dwa ostatnie makijaże się nie spodobały, ale za to makijaż oczu na czwartym zdjęciu jest świetny! Jestem ciekawa, co to za cień :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...