5 grudnia 2012

Gejsza i Kleopatra czyli relacja z zajęć w Akademii Makijażu.

Obiecywałam Wam, że raz na jakiś czas będę zdawała relację z zajęć w których uczestniczyłam w mojej szkole (Akademia Makijażu Mokotowska58 w Warszawie). Nie zawsze mam ze sobą aparat, ale w tą niedzielę było inaczej - przedstawiam Wam fotorelację z zajeć z charakteryzacji, gdzie tematem przewodnim była Gejsza oraz Kelopatra.





Pierwszą charakteryzcją była Gejsza - wiedziałyście, że pierwszymi gejszami byli mężczyźni? Nasza wykładowczyni pani Marzena Górak (to ta blondynka na zdjęciach) zaprosiła azjatkę, którą ucharakteryzowała w ekspresowym tempie. Naszym zadaniem było odwzorować make up na swoich modelkach.



Po Gejszy przyszła pora na Kleopatrę i dużo śmiechu - o 10 tonów za ciemny podkład na twarzy modelki może doprowadzić całą grupę do euforii. Nigdy wcześniej nie zwracałam uwagi na makijaż Kleopatry - zawsze na pierwszym miejscu były przede wszystkim mocne brwi i kreski - Kleopatra natomiast używała także kolorów - niebieskości i zieleni na powieki. Na zdjęciach możecie zobaczyć makijaże, które wykonały dziewczyny z mojej grupy.

A niebawem czeka nas barok!
Gejsza i Kleopatra czyli relacja z zajęć w Akademii Makijażu.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. Widzę, że program taki sam jak w Beauty Art :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy gdzie :) w Trójmieście z niecierpliwością czekam na zajęcia z charakteryzacji a zaczynałyśmy z Agatą w tym samym czasie.

      Świetne prace i super zabawa. Czasem żałuję, że nie zdecydowałam się jednak na szkołę w Warszawie...

      Usuń
  2. Wyobrażam sobie te ryki po kątach :D:D
    Ale efekty pracy niezłe , niezłe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. boska zabawa :) a z kleopatry solara jak sie patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gejsza super :) Bardzo jestem ciekawa jak będzie wyglądała barokowa charakteryzacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście świetna zabawa to być musiała;) też bym tak chciała, ale obawiam się, że jedynym osobnikiem, który zechce mi pozować, jest synek;) Agatko, zapraszam też do mnie na blog;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg mnie gejsza bardziej przypomina mima ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo takie warsztaty to musi byc fajna zabawa :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Charakteryzacja to jest coś niesamowitego :) Zawsze fascynowało mnie to, jak ludzka twarz może się zmienić za pomocą makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...