17 grudnia 2012

Galactica i Scandi Girl - nowe tutoriale Topshop.

Galctica to nowa propozycja szybkiego makijażu spod skrzydeł Topshop. Wspominałam Wam niejednokrotnie już, że mam słabość do ich tutoriali i bardzo chętnie je oglądam i nimi się inspiruję. Tym razem makijaż iście świąteczny z dodatkowym bonusem w postaci manicure - mocno błyszczącego i przyciągającego wzrok. Całość bardzo świetlista i świeża, możemy z powodzeniem wykorzystać pomysł w czasie zbliżających się Świąt.



To nie wszystko - Scandi Girl ma mocniej obrysowane oko oraz pomadkę wpadającą w pomarańcz - propozycja nie tylko dla blondynek. Dopełnieniem jest delikatne rozświetlenie kości policzkowych, co zapewni naturalny i świeży look.



Tak, tak - tutoriale marki Topshop są jednymi z najlepszych - muzyka, klimat i łatwośc odwzorowania - cały film trwa jedynie dwie - trzy minuty!

Makijaże Topshop o których pisałam:
- lata sześćdziesiąte
- granat i brokat czyli Glitter Cascade
Galactica i Scandi Girl - nowe tutoriale Topshop.
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. Wstyd przyznać, tutoriali Topshopu wcześniej w ogóle nie znałam... Jutro będę nadrabiać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisałam sobie ten drugi, podoba mi się kolor ust modelki i sposób podkreślenia oka. Nigdy nie umiem obrysować całego tak, żeby nie wyszła mi panda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat makijaż z lat 60.-tych niedługo mi się przyda;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam,że pierwszy raz widzę, żeby zaczynało się malowanie od ust :) Ciekawy zabieg :) Kolor szminki na filmiku świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Tobie poznałam topshopowe tutoriale ;)
    Dzisiaj znalazłam twojego bloga,ale już się zakochałam na pewno będę wpadać częściej :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...