16 grudnia 2012

Co kupić na prezent? Pomysły do 50 zł.

Zostało kilka dni - większość z nas na pewno nie ma jeszcze wszystkich prezentów dla swoich bliskich - pomyślałam więc, że pomogę Wam w kwestii, która jest mi najbliższa - kosmetycznej. Swoje pomysły podzieliłam według cen, dzisiejszy post zamyka się w kwocie 50 zł. Mam nadzieję, że sprawdzone propozycje pomogą Wam lub okażą się inspiracją!

1. Quenn Hellen - mieszanka naturalnego masła kakaowego i witaminy E, silnie nawilżający krem do całego ciała i twarzy o obłędnie przytulnym zapachu. (Ok. 30 zł/170 g, naturalne-kosmetyki.pl)
2. Paloma, Hand Spa, Cukrowy Peeling do dłoni - naturalne kryształki cukru zawarte w peelingu szybko i delikatnie złuszczają martwy naskórek doskonale wygładzając i zmiękczając skórę dłoni, jednocześnie pobudzając ją do odnowy. Świetna propozycja niezależnie od wieku. (9 zł/125 ml, sklep.miraculum.pl)
3. Tso Moriri - Olej do masażu i kąpieli z 24 karatowym Złotem - rewelacyjny kosmetyk, który ma dwojakie zastosowanie: nawilżający olejek do kąpieli lub luksusowy kosmetyk do ciała, który pozostawi na skórze drobinki złota, (37,80 zł/200ml, bankamydlana.pl)
4. Celia, Pomadka Utleniająca - nietypowe odcienie pomadki dostosowują się do naturalnego koloru ust w różnorodnych odcieniach różu. Zawiera innowacyjne „magiczne” pigmenty, które zmieniają kolor podczas wykonywania makijażu ust. Długotrwale koloryzuje. Posiada 60% składników nawilżająco-ochronnych. Doskonały pomysł na prezent dla mamy lub babci, prawdziwy klasyk! (ok. 9 zł/sztuka)
5. Yes To Carrots, C Me Blush Lip Tint- w okrojonym asortymencie dostępna marka w Polsce proponuje zestaw smakowitych błyszczyków do ust, jedna sztuka kosztuje około - 20 - 25 złotych i naturalnie pielęgnuje wargi. (5 funtów/2.6g, feelunique.com - darmowa przesyłka)
6. Zestaw błyszczyków - trzy tubki apetycznych błyszczyków w najmodniejszych odcieniach - fuksji, ciemnego różu oraz koralowym, które będą pasować każdej kobiecie i do każdego uśmiechu. Wyjątkowo gładka formuła gwarantuje lekkie krycie, a pyszny smak sprawia, że kobieta będzie chciała mieć go na ustach przez cały czas (Marionnaud, zestaw 29 zł).
7. Fennel, ciasteczkowo - kokosowy balsam do ciała - sam aromat sprawi, że dostaniesz ślinotoku, na szczęście nie spowoduje on pochłonięcia nadmiaru kalorii. (ok. 30 zł/300 gr, adresy dystrybutorów dostępne na www.fennelcos.pl)
8. I jeszcze jeden prawdziwy klasyk! Tusz do rzęs i kresek w kamieniu marki Celia - pogrubia, wydłuża, idealnie rozdziela, nadając rzęsom intensywnie czarny kolor. Nie kruszy się i nie pozostawia grudek. Nadaje rzęsom niepowtarzalnie nasycony odcień czerni. Doskonały również do stylizacji brwi – zyskują naturalny, elegancki wygląd. (ok. 7 zł/sztuka)
9. Pieczone jabłko w karmelu Świeca zapachowa, która sprawi, że święta będą jeszcze bardziej aromatyczne! W ofercie Yves Rocher dostępne są także kosmetyki o tym aromacie - balsam do ciała, żel pod prysznic - wszysko do obejrzenia w internetowym sklepie marki (19,90/świeca, www.yves-rocher.com.pl)

Jutro kolejna część!
Co kupić na prezent? Pomysły do 50 zł.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. świeczke mogłabym dostać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieczone jabłko w karmelu jest bardzo przyjemne, a peeling Paloma mogłabym dostać w kilku egzemplarzach :) Myślę, że powyższe zestawienie jest ogromnie inspirujące. Kosmetyki są znakomitej jakości, a ich opakowania równie zachęcające. Pozdrawiam i dziękuję za fajny wykaz.

    OdpowiedzUsuń
  3. My jutro wybieramy się na zakupy :)
    Głowę mam pełną pomysłów, mam więc nadzieję, że będą udane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mojej siostry obowiązkowo Fennel i ciasteczkowo - kokosowy balsam!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko poproszę w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nr.3 może Mamie sprezentuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na to masełko Fennel. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. to ja poproszę o świeczkę :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja poproszę nr.7 :P Zapachy jedzeniowe to moja obsesja zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 7 i 9 zdecydowanie najbardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nr 8 mnie zainteresował :D

    Ja wciąż nie mam prezentu dla Mamy i Taty :( Trzeba szybko coś na to poradzić. Znaczy mniej więcej wiem, co bym chciała podarować Mamie, ale wciąż nie mogę znaleźć tej idealnej rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeczka i olejek Tso Moriri..mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fennel. Jak mogłam nie mieć pojęcia o takiej marce. Mniam!
    A i tusz w kamieniu to ciekawe mocno. Celia konsekwentnie na naszym rynku. Pozdrawiam i czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne propozycje :) Ja niecierpię z kolei tych drogeryjnych prezentowych zestawów. Jak można komuś sprezentować dezodorant? :O

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne pomysły, ja mam już wszytskie prezenty upatrzone :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no i peeling z Fennela juz się kliknal ...a idź Ty !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się przydał ten post, nie miałam pojęcia co kupić mamie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe propozycje :) Zainteresowało mnie olejek Tso Moriri i pomadki dostosowujące się do ust :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...