29 listopada 2012

Wiosennie u marki Dior - Cherie Bow.

Już są - zdjęcia wiosennych kolekcji powoli pojawiają się w sieci, na pierwszy ogień Dior i propozycja: Cherie Bow - czy wiosna 2013 będzie należała do różu, moreli, szarości?













Dużo słodkiego różu, który może zostać przełamany szarsością i czernią, delikatność, elegancja i luksus. Kolekcja ma pojawić się w perfumeriach już w styczniu - całkiem szybko więc poczujemy powiew wiosny. Chciałabym bliżej przyjrzeć się lakierom (są przepiekne!), kredkom do oczu z gąbeczką oraz pastelowym pomadkom.

Spodobała się Wam wiosenna propozycja od marki Dior? Macie na coś ochotę?

Źródło zdjęć.
Wiosennie u marki Dior - Cherie Bow.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. Jak ja się cieszę, że mnie nigdy Dior nie rusza. Chociaż nie, nigdy to może nie dobre słowo... Dior mnie rusza sporadycznie i przeważnie i tak nie kupuję. Tzn, żeby nie było, kolekcje wyglądają fajnie, podobnie jak promo pics ale ja się z Diorem nie luuubię...
    Od każdej reguły oczywiście jest wyjątek, np lakier Diva z ostatniej kolekcji. Ale wcześniej to nie pamiętam co tej marki kupiłam... Ten Lip Glow i Nail Glow brzmią ciekawie, jakbym już miała coś capnąć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja całkiem się lubię:) Podoba mi się kilka propozycji i czekam na styczeń z niecierpliwością!

      Usuń
    2. ja się baaaaardzo polubiłam z pomadkami DA Extreme ;)

      Usuń
  2. Piękności!
    Nie stać mnie, oczywiście!
    Co nie zmienia faktu, że te zestawy kolorystyczne bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. kolory tych lakierów bardzo mi się podobają i gdyby nie było mi szkoda kasy na tak drogie kosmetyki, to chętnie wypróbowałabym ten cień w pędzelku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie trochę odstrasza mnie cena, moja ciocia jest fanką większych światowych marek i dowodem na to, że tańsze kosmetyki są czasami o niebo lepsze od diora czy chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie ruszają baaardzo delikatnie tylko lakiery :) reszta dupy nie urywa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery mi się podobają :) Szczególnie tutu

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie bardziej mi się ta kolekcja podoba od wiosennej propozycji Guerlain..
    Ale i tak mam wrażenie, że już wszystko jest na jedno kopyto :/ Szczególnie to środkowe zdjęcie modelki.. czyż nie taką samą pozę miała w kolekcji tej jesiennej? takiej co te zielenie reklamowała?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadki są obłędne, lakiery też - pisze się na nie na 100% ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię połączenie różu i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tych kolorach lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie do powiek i te pomadki to moja bajka. Jakie słodkie te obrazeczki...śliczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie przewyższa w tej kolekcji róż :) Na pierwszy rzut oka spodobał mi się pierwszy lakier i druga w kolejności szminka, właśnie te kosmetyki chciałabym przetestować :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...