30 listopada 2012

Wiosennie - kolekcja makijażu marki Clarins Spring 2013.

Wczoraj pokazywałam Wam wiosenną kolekcję makijażową Dior'a, dzisaj kolejna odsłona tego, co czeka nas za kilka miesięcy - tym razem Clarins i propozycja w odcieniach fioletu, czerni, maliny i delikatnej śliwki. Całość zaakcentowana wielokolorowym różem/bronzerem i muśnięta woalem sypkiego pudru.




Co w niej znajdziemy?
Face & Blush Powder - paleta z wytłoczonym kwiatem irysa, trzy odcienie sprawią, że twarz stanie się rozświetlona i wypoczęta.
Mineral Loose Powder - sypki puder (w trzech odcieniach) - lekki, aksamitny, doskonały jako puder wykańczający.
Eye Quartet Mineral Palette - poczwórna paleta, również z wytłoczonym irysem - fiolet, czerń i nutka rozświetlenia. Zdecydowanie mój faworyt całej kolekcji!
Jolie Rouge Brilliant Lipstick - pomadka w dwóch odcieniach: 17 Watermelon 18 Sweet Plum.
Gloss Prodige - powiększający błyszczyk do ust, o smaku i zapachu czarnej jagody, również w dwóch odcieniach: 09 Water Lily 10 Vibrant Rose.


Kolekcji możemy spodziewać się w perfumeriach na przełomie stycznia/lutego. Czujecie się zainteresowane?

źródło zdjęć:tutaj
Wiosennie - kolekcja makijażu marki Clarins Spring 2013.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Fajne cienie ale kurcze jakos mnie nic nie urzeka na tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pomadki i błyszczyki, ale cienie mało wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie przypadła mi ta kolekcja do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne! ten róż i cienie... fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Bardzo podobają mi się opakowania i pudru i cieni z wytłoczonym irysem, cudo! Błyszczyki i szminki mnie nie przekonują, ale te poprzednie kosmetyki jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!!
    Cudowne!
    Ja jeszcze nie stosowałam nic z Clarinsa, ceny trocha mnie odstraszają, ale zachwycam się zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...