27 listopada 2012

Śnieżynka.


Od razu przyznaję się, że takiego odcienia nigdy sama nie kupiłabym - nawet nie zwróciłabym na niego uwagi w sklepie. Dlaczego? Ponieważ zawsze wydawało mi się, że mleczne, lekko perłowe, z delikatnym shimmerem emalie będą wyglądać zwyczajnie źle na moich dłoniach. Produkt marki Vipera znalazałam w paczce, którą otrzymała każda uczestniczka warszawskiego spotkania bloggerek - ja trafiłam na odcień 428, który kojarzy mi się z zimą i śniegiem.


Bardzo delikatny, na paznokciach mam dwie warstwy. Idealnie pasujący na co dzień, w zależności od światła mieni się złotymi drobinkami lub pozostaje mleczny. Bardzo, bardzo mi się podoba i żałuję, że wcześniej nie zainteresowałam się lakierami marki Vipera.


Lubicie tak delikatne odcienie na swoich paznokciach?
Śnieżynka.
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. chyba każdy dostał ten odcień XD my na innym zlocie we Wro w październiku też, właśnie 428 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praktycznie słabo go widac..za słabo jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też żałuję, że wcześniej na lakiery Vipera nie trafiłam, choć dali nam z tej starej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, jak się ładnie komponuje. niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest zły ten lakier w sumie:) ja dostałam fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słabo go widać, ale wygląda bardzo neutralnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię delikatne odcienie, ale nie przepadam za shimmerem ;)Jednakże ten prezentuje się bardzo przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stawiam jednak na bardziej zdecydowane kolory. Ale jeśli chcemy stworzyć naturalny efekt na pazurkach to ten odcień jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja totalnie nie lubię tego efektu

    OdpowiedzUsuń
  10. Udany kolor, paznokcie wyglądają tak elegancko i hmm czysto :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię! :) Jednak wolałabym, gdyby sie w ogóle nie świecił i został taki kolor, jaki jest w buteleczce :)Ja właśnie mam odwrotnie niż Ty- wydaje mi się, że takie delikatne kolory lepiej wyglądają na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...