29 listopada 2012

Smutny lakier do paznokci - Golden Rose 230.


O tak, ten odcień jest po prostu smutny - nawet mimo migotek i błyskotek, które w nim są - jest smutny. Chyba pierwszy raz w życiu spotkałam się z lakierem, który wzbudza we mnie takie uczucia. Jest tu trochę fioletu, szarości i drobinek - wygląda bardzo ciekawie i niepowtarzalnie jednak... czuję się w nim sino.



Odcień 230 bardzo dobrze aplikuje się, nie tworzy smug ani bąbelków - dość szybko wysycha i gdyby nie moje samopoczucie odnośnie koloru - uwielbiałabym go! Co o nim myślicie - macie pdoobne wrażenie jak ja?
Smutny lakier do paznokci - Golden Rose 230.
Czytaj dalej...

27 komentarzy:

  1. a i to że przypisujesz lakierowi "smuteczek" to z pewnością burza hormonów przed okresem :P inaczej logicznie nie jestem w stanie tego wytłumaczyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahha, merci Brain - rozbawilas mnie i to bardzo bardzo:)))

      Usuń
  2. Śliczny, cudny, nie mam go, ale kupiłam go na prezent gwiazdkowy dla kumpeli - ciekawe jakie będą jej wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubie takie smutne lakierki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutny..ale te delikatne drobinki dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze czuję się sino w szarościach. U innych mi się podobają, a na moich dłoniach prezentują się bardzo niezdrowe. Wiele zalezy od odcienia skóry.

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie ,cos podobnego mam wlasnie na pazurkach z Essie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tam smutny, pięknie wygląda na pazurach! idealny na obecną pogodę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładny jest taki smutasek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie nie wydaje się smutny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. to takie ładne "błotko"
    Gabriela

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie wszystkie tego typu odcienie są smutne ;) ale ten jest ładny mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też go mam, ale mi się nie wydaje smutny. Może masz takie wrażenia przez porę roku? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie sie podoba... jest moze bardziej jesienny, nostalgiczny, stonowany... ale ciekawy i nie smutny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też go mam i chyba pomaluje nim paznokcie - dla mnie idealny kolor na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Smutny bo jesienny:) zauważyłyście, że w tym okresie roku bardzo mało kobiet używa kolorowe-letnie lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  16. solo rzeczywiście jest średnio wesoły, ale po domalowaniu np, kwiatków, kropek i nie wiem czego jeszcze (:P)powinien się rozweselić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Smutny? Bynajmniej! Elegancki, te śliczne migoczące drobinki tworzą z niego naprawdę cudeńko :)
    Ląduje u mnie na liście zakupów kosmetycznych do zrealizowania natychmiast!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba mi się za bardzo :) Pomalowałabym nim paznokcie na eleganckie wyjście, na co dzień nie sprawdziłby się w moim przypadku ;) Chociaż wpasowałby się w smutną pogodę za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...