6 listopada 2012

OPI, The World Is Not Enough.


Pierwszy z wczorajszych nabytków marki OPI - kolekcja świąteczna inspirowana Jamesem Bondem. The World Is Not Enough wygląda dobrze zarówno przy jednej warstwie jak i przy trzech (na zdjęciach są trzy - testowo). Jest błyszcząco, a zarazem skromnie i delikatnie - świetna propozycja na codzienny manicure.





Delikatne drobinki przyciągają wzrok, a taki odcień jest rzadkością w mojej kosmetyczce - tym bardziej się cieszę, że jestem jego właścicielką! Co o nim myślicie? Lubicie takie delikatne, nieco zgaszone kolory z odrobiną błysku?
OPI, The World Is Not Enough.
Czytaj dalej...

29 komentarzy:

  1. to najpiękniejszy lakier tej jesieni

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go właśnie na paznokciach i nie mogę się na niego napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam go na paznokciach i pięknie się mieni :)

      Usuń
  3. wysyłam do Ciebie taga, mam nadzieję, że Ci się spodoba:)

    http://pieknoscdnia.blogspot.com/2012/11/tag-co-masz-na-nocny-stoliku.html

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze ładny, choć za takim wykończeniem nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Sama chętnie bym go przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! elegancki i uniwersalny, do pracy i na wieczorne wyjście, takie lubię! no i ta nazwa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehhhh paznokcie pieknie a ja ubolewam bo nie ma zdj grzywki :((( mam podobna i dlatego taka milosc do niej ;)) hehehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obiecuję, że niebawem wstawię - ostatnie zdjęcia mam takie:
      http://agatamanosa.blogspot.com/2012_10_01_archive.html

      ale tutaj troszke slabo ja widac

      tu natomiast troszke widac, ale jestem zarosnieta lekko:
      http://agatamanosa.blogspot.com/2012/10/guerlain-parure-de-lumiere-w-odcieniu.html


      :(

      Usuń
  8. podoba mi się, ja lubię, jak są drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się bardzo podoba.
    Dołączam się do pytania Niecierpka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, dam znać niebawem jak ma się sprawa zmywania.

      Usuń
    2. dziewwczyny, zmywa sie calkiem ok - wystarczy chwilke dluzej przytyrzymac wacik nasaczony zmywaczem.

      Usuń
  10. OPI ma cudowne odcienie, takie soczyste i niepowtarzalne! Ten odcień niestety nie jest w moim guście, ale ogólnie sam w sobie jest cudny! Na pewno pięknie będzie komponował się z jesienną garderobą :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje sie b.podobny do Opi Warm and Fozzie z zeszlego roku christmass collection

    OdpowiedzUsuń
  12. jedna z najpiękniejszych bondowskich piosenek. i kolor też cudny.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tam lubię wszystko, co się świeci, więc ten to już totalne love <3 też go mam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na takie wykończenie,za którym nie przepadam,jest naprawdę ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor ciekawy, i taki 'inny' w dobrym słowa znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam chrapkę na złoty pękający, ale ten jest też niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. OPI bardzo lubię. Choć wciąż moim numerem jeden są lakiery Sally Hansen (znajomi, jak przylatują do Polski, zawsze mi coś przywożą... nie żebym tak malowała te paznokcie ;)
    Za to ostatnio dostałam jeden lakier Rosie and Roses i coś nie trafił w mój gust :/ Już kolor go przekreślił na starcie - pomalowałam paznokcie raz, efekt nijaki, więc ktoś tam go przygarnął :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...