16 listopada 2012

OPI, Die Another Day.


Moja pierwsza czerwień od OPI - początkowo byłam bardzo sceptyczna w kwestii koloru, ale już po pierwszej aplikacji wiedziałam, że niepotrzebnie. Dlaczego? Same zobaczcie!


Lakier ma metaliczne wykończenie, schnie błyskawicznie, wystarczy jedna warstwa, aby paznokcie wyglądały pięknie - ostatnio mam bardzo mało czasu więc nie mogę pozwolić sobie na ponowną aplikację. Bardzo podoba mi się efekt jaki można uzyskać i jestem zadwolona z trwałości. Nie mam mu absolutnie nic do zarzucenia i stanie się jednym z moich ulubieńców!


Lubicie metaliczne wykończenia lakierów do paznokci? Jak Wam podoba się Die Another Day?
OPI, Die Another Day.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. Jest przesliczny, mam go aktualnie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę kremowe i tego chyba bym nie chciała, ale u Ciebie wygląda ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest przepiękny, ale ze względu na popularność tej kolekcjistraciłam już ochotę na kupno jakiegokolwiek "bondowskiego" lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że lubię czerwienie, to ten kolor mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny jest, lubię metaliczne czerwienie od OPI :>

    OdpowiedzUsuń
  6. taki... świąteczny. kojarzy mi się z bombkami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubicie :D Mam podobne skojarzenia co Olgita, bardzo świąteczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie jestem przekonana to metalicznych odcieni, chociaż może dlatego, że nigdy nie miałam na taki pomalowanych paznokci!
    Co do trwałości OPI to 5+ również jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny faworyt z kolekcji! Cała kolekcja jest moim faworytem :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Głęboki, ciepły kolor, bardzo ładny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za metalicznym wykończeniem, a do tego jeszcze czerwień... zupełnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś średnio podoba mi się to wykończenie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo podobny kolor i efekt można otrzymać dzięki Lovely Crystal Strenght nr 281(ostatnio pokazywała go na blogu).

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor ładny, ale wolałabym bez metalicznego wykończenia :) Bardziej przekonują mnie matowe lakiery:)Także zgadzam się z Olgitą, że kolor kojarzy się ze Świętami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...