28 listopada 2012

Nowe kredki - Feline, Powersurge od MAC.


Moje dwa nowe nabytki - khole do oczu w odcieniach Feline (matowa czerń) oraz Powersurge (delikatne złoto). Idealne połączenie dla świątecznych makijaży - są miękkie, świetnie aplikują się i rozcierają.



Bardzo lubię MAC'owe produkty do makijażu oka - są naprawdę trwałe i wydajne, a moja kolekcja właśnie poszerzyła się o dwa świetne odcienie, których zamierzam używać na co dzień - czarny doskonale sprawdzi się przy smoky eyes lub zwykłej, czarnej kresce. Złoty jest natomiast na tyle delikatny, że również będzie świetnie komponował się z codziennym makijażem.

A jakie są Wasze ulubione kolory kredek do oczu?
Nowe kredki - Feline, Powersurge od MAC.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Ja tam jestem wierna czarnej jak na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie używam kredek, raczej linery, ale jeśli kredki, to kolorowe, typu turkus, fiolet albo granat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa ile kosztuje Mac'owa kredka? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czarna wygląda naprawdę na bardzo dobrą. ja się w rimmel'owej lubuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się tylko z czarną lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta złota! Lubię kredki z Sephory. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najlepiej czuję się w czarnych, brązowych i niebieskich kreskach:) Ale czasami zaszaleję też ze szmaragdem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja właściwie używam eyelinery, z kredkami miewam kłopoty ;) ale jak już, to mam jedną srebrną kredkę, którą używam od święta, oraz oczywiście białą na linię wodną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam kredki brązowe:) ta złota piękna jest..

    OdpowiedzUsuń
  10. MACowe kredki za chwilę z innymi zakupami będą do mnie leciały z USA to się przekonam :DDD

    A moja ulubiona : biała NYXa używam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem za macowymi kredkami bo nierozmazują się na oku jak niestety chanelowskie.

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie piekna gleboka czern :)

    ja preferuje bezpieczne kolory, te ktore pokazalas do nich naleza .

    OdpowiedzUsuń
  13. Najczęściej używam czarnej kredki, ale nie mam nic do złotej, wręcz przeciwnie połączenie tych dwóch kolorów jest fajne, nadaje się i na Święta i na Sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...