21 listopada 2012

My week, in photos -17.

Poprzedni tydzień był niewątpliwie jednym z bardziej aktywnych - byłam w ciągłym biegu, teraz zwalniam - odpoczywam, nadrabiam zaległości i zaczynam myśleć o świętach - tak, tak! Nie mogę się ich doczekać, uwielbiam ten czas - to zamieszanie, poszukiwanie prezentów i dopytywanie się: "Co chciałabyś dostać pod choinkę?". Czujecie już chociaż odrobinę przedświąteczny nastrój?




1. Mimo deszczu, mgły i zimna - kolory.
2. Moja malusia.
3. Spotkanie bloggerek w Warszawie.
4. Jaga na spotkaniu bloggerek.
5. Długie, jesienne wieczory - wiecie, że przy Królu Lwie nadal płaczę?
6. To jest dopiero wyzwanie.
My week, in photos -17.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Jaka słodka ! :)
    Pocahontas <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak dobra baja szczególnie na dobranoc;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Król lew !!!! Kocham tą bajkę i za każdym razem na niej płaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby to był słynny poznański marcinkowski rogal ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakował Ci Agata? :)

      Ja uwielbiam, ale ciężko zjeść w całości, bo są takie syte :)

      Ja zdecydowanie jestem już w nastroju i powoli kupuję różne prezenty :) Dzisiaj dla babci kupiłam nowy telefon z serii ''dla seniorów'' :)

      Usuń
  5. ja też do dzisiaj ryczę przy Królu Lwie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. zjadłabym ciacho popłakując na Królu Lwie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Król Lew to najlepsza bajka ever <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Króla Lwa :) I całą resztę bajek z tamtego czasu :D teraz już takich fajnych nie robią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawda:) jest mnóstwo pięknych bajek- Roszpunka, Megamocny, Piorun

      Usuń
  9. Marcinek tam leży! Królestwo bym za nie oddała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam nigdy nie lubiłam Króla lwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam KRÓLA LWA :) od stycznia przez 4 miesiące będę mieszkać w wawie może się uda załapać na jakieś warszawskie spotkanie??? fajnie by było ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie Jaga ma już długie włoski!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja od dawna czuję i cieszę się jak głupia :) wiwat nastrój świąteczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. O 23 w nocy (tak, tak, dla mnie to noc) narobiłaś mi ochoty na rogala marcińskiego. Tak nie można! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez mam sentyment do Króla Lwa;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie czuję tego świątecznego klimatu, prawdopodobnie przez pogodę- jeszcze nie jest tak mroźnie, niekiedy świeci nawet słońce :) Dopiero, gdy jestem w centrum handlowym i widzę świąteczne dekoracje, to zaczynam to odczuwać :) Zdjęcia bardzo fajne, lubię takie podsumowania :) I nie tylko Ty płaczesz przy "Królu Lwie" :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...