6 listopada 2012

My week, in photos - 15.

Wydaje mi się jakby mój cały tydzień trwał dwa dni - ze szkoły wracam w niedzielę w nocy, mija parę chwil i okazuję się, że jest piątek - więc wstaje o 3.40 nad ranem i ruszam w drogę. Jaga mówi coraz więcej, robi mnóstwo śmiesznych rzeczy, ja nadal ćwiczę i staram się trzymać dietę. Co więcej? W piątek znowu jestem w Warszawie, weekend we Wrocławiu i od poniedziałku Warszawa. Tęsknie za Zamościem, za rodzicami, za domem, za wszystkim. Chcę już Świąt i chcę tam być.





1. Smocze meteoryty.
2. Samotne wieczory.
3. Zaczęło się - Kiti jest i u nas.
4. Moja dieta.
5. Stało się.
6. Mac + Essie = ♥ .
7. Wrocław o 5 nad ranem.
8. Warszawa o 8 rano.
My week, in photos - 15.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. podziel się przepisem na tą smakowitość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapiekany makaron z warzywami, białym serem i przyprawami, na wierzchu jest mozzarella oraz pomidory. Najprostsze danie świata!

      Usuń
  2. A co to za zabronione treści? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakaś cenzura?! widzimy się w poniedziałek na praktykach!

      Usuń
    2. no te treści mnie zdumiały trochę :D

      Usuń
    3. zakazaną treścią jest... pobyt w zmc :)

      Usuń
  3. za to nie możesz powiedzieć "mam nudne zycie "
    Trzymaj się Agatka .Świeta tuż ... i też nie wiem kiedy z piątku robi się piatek ;)Chyba znak czasów :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że ta pora roku dla wszystkich jest uciążliwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello Kitty, marzenie moich nastoletnich lat :)
    Smoczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę meteorytów i życia w przyspieszonym tempie. Zawsze się lepiej czuję kiedy mam dużo do zrobienia i lepiej wtedy zarządzam swoim czasem.

    OdpowiedzUsuń
  7. to zapiekanka? wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten srebrny lakier jest świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja powiem - oby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba już to pisałam ale robisz ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wrocław o 5 nad ranem wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem tyle: kulki i zapiekanka, nie wiem do czego się bardziej ślinię :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wybieram też zapiekankę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się...w Twoich paznokciach!!!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:
    www.fallinnaiLove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...