22 listopada 2012

Mineralny podkład w kompakcie - HD Dual Foundation, Eve Pearl.


Używacie kosmetyków mineralnych? U mnie zdarza się to dość często - korzystam z ich dobrodziejstw na przemian z produktami zwykłymi - bardzo cenię markę Lily Lolo, ale nigdy nie miałam do czynienia z mineralnymi podkładami kompaktowymi - aż do chwili, gdy poznałam markę Eve Pearl. Marka stworzyła linię kosmetyków kolorowych bez oleju, wody , parabenów, wazeliny, zapachu oraz nie testowanych na zwierzętach. Podkład, który dzisiaj Wam pokażę to HD Dual Foundation z Astaksantyną.



"Nadaje skórze jedwabiste wykończenie i pozwala jej oddychać. Szerokie spektrum krycia - od delikatnego do pełnego - uzależnione od wilgotności gąbki lub pędzla do podkładu. Idealnie kryje przebarwienia, zaczerwienienia, bliznowacenie i wiele innych.Uniwersalna rama kolorystyczna pozwala dopasować kolor do każdego odcienia skóry, przystosowując się do tonu skóry i zmian spowodowanych przez chemię ciała, pogodę i promieniowanie słoneczne. 2 kolory zawarte w opakowaniu można ze sobą mieszać. HD Dual Foundation posiada nową technologię, dzięki której jest idealny dla skóry tłustej i błyszczącej. Po zastosowaniu podkładu, skóra jest mniej błyszcząca, bardziej matowa, nawet bez użycia pudru!"


Bardzo eleganckie opakowanie zawierające gąbeczkę oraz dość duże lusterko - wewnątrz kryją się dwa odcienie dzięki czemu możemy mieszać lub używać w zależności od potrzeby. Wydaje się być dość tłusty przy zetknięciu z palcami, ale na twarzy nie czuć żadnego filmu. Na twarzy wygląda bardzo naturalnie i promiennie (jedna warstwa, użyłam jaśniejszego odcienia i doskonale wtopił się). Trwa bez poprawek kilka godzin i nie tworzy efektu maski, świetnie wyrównuje koloryt i delikatnie kryje - to na pewno także kwestia ilości położonych warstw więc jeśli będzie potrzebne mi porządne - zaaplikuję warstwę więcej.


Podkład występuje w 6 gamach kolorystycznych, a jego waga to 11,77 g. Cena na stronie dystrybutora to 187 zł.
Mineralny podkład w kompakcie - HD Dual Foundation, Eve Pearl.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. nie znam tej marki. ale prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, bo ja mam mega suchą skórę więc każdy tak naprawdę będzie to robił

      Usuń
    2. Kochana ja usunęłam komentarz, bo pomyliłam produkty :D Wydawało mi się, nie wiem czemu, ze to kompakt MUFE, który kiedyś używałam i baaardzo mi nie pasował :)

      Usuń
  3. zawsze byłam ciekawa jak jest z jakością kosmetyków Eve Pearl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku ale cena :|
    ślicznie wyglądasz na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marka jest mi obca, ale fajnie poszerzyć horyzont :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spadasz mi z nieba dziewczyno :*. Od kilku lat próbuję zdobyc podobno bezkonkurencyjny Dual Salmon Concealer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie i czekam na wiesci o korektorze:*

      Usuń
  7. Niestety, ja minerałami nie potrafię się posługiwać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, mam jeden podklad mineralny z bare minerals, ale boje sie go uzyc

    OdpowiedzUsuń
  9. Drogi ten podkład, ale już kolejny raz słyszę o zaletach tej marki :) Opakowanie kusi, ale na razie muszę się wstrzymać,bo już mam inny kosmetyk, ale być może kiedyś się skuszę i sprezentuję sobie taki droższy upominek :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...