2 listopada 2012

M∙A∙C Holiday Collection 2012 - Glamour Daze.


Atmosfera couture, napięcie rodem z garderoby, glamour przygotowań przed wyjściem wprost na święta… Od szafy do toaletki, od toaletki do lustra i z powrotem. Od słodkiego, do seksownego, od ust po czubki paznokci. Każdy kształt, każdy kolor, każdy detal – owładnięty obsesją. I nagle, szykowna, zimna chmura jasnego różu i przydymionej szarości - to część świątecznej propozycji marki MAC - Glamour Daze.


Cienie Extra Dimension, 82 zł.
Na swatchach od lewej: Stylishly Merry ,Evening Grey , Tall, Dark & Handsome, Ready to Party.


Na swatchach od lewej: Burgund, Stolen Moment, A Natural Flirt, Divine Blue.


Róż Powder Blush, 99 zł
Na swatchach od lewej: Easy Manner, Small Vanity, I’m the One.


Extra Dimension Skinfinish, 115 zł
Na swatchach od lewej: Whisper of Gilt, Superb.


Fluidline, 77 zł
Na swatchach od lewej: Catch My Eye, Little Black Bow, Feminine Edge.


Szminki, 87 zł
Na swatchach od lewej: Dramatic Encounter, Outrageously Fun, Beauty, Innocence, Glamourdaze.


Błyszczyki, 78 zł
Od lewej:Impossibly Sweet, Talk Softly to Me, Deliciously Demure, Pink Fade, Flight of Fancy.


Lakiery, 72 zł
Od lewej: Endless Night, In the Limelight, Everything that Glitters, Girl Trouble.


Kredki, 77 zł
Pierwsze zdjęcie od góry: Feline, Raven, Orpheus, Mystery.


Tusz do rzęs, False Lashes - czarny, 90 zł


Jak Wam się podoba Glamour Daze? Wpadło Wam coś w oko?
M∙A∙C Holiday Collection 2012 - Glamour Daze.
Czytaj dalej...

40 komentarzy:

  1. za dużo rzeczy mi wpadło w oko...:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wpadło wpadło :D jutro macanko - nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kupię kolejnego rozświetlacza
    nie kupię kolejnego rozświetlacza
    nie kupię kolejnego rozświetlacza
    nie kupię kolejnego rozświetlacza
    nie kupię kolejnego rozświetlacza
    ...

    :D

    ten drugi rządek cieni tez mi się bardzo widzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Everything that Glitters <3

    Poza tym uduszę Cię kiedyś... przypomniałyście mi o meteorytach i moja miłość do nich odżyła. Jutro odbieram Smoczki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze rok i Mac będzie w 3-mieście. Jeszcze tylko rok. Jak ja to wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj.. jakie piękne lakiery do paznokci.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy mani na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko Burgund i może lakier Everything that Glitters.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory są boskie! oczy mi się zaświeciły na widok rozświetlaczy i jednego z błyszczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pazurki na pierwszym zdjęciu<3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. patrzę na te paznokcie pani z promo, patrzę...zaczyna mi się to podobać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieki za swatche! Już wiem co mi się podoba :p

    OdpowiedzUsuń
  13. moje oczy nie mogą przestać patrzeć na te piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś rozdziewiczyłam tą kolekcję w Macu:) Nawet opakowania od testerów pootwierałam z Panią z Maca i wszystko porządnie obmacałam , co zaowocowało u mnie rozświetlaczem, cieniem i kredką:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dolny rząd cieni bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna ta świąteczna propozycja MACA! Boska!!

    OdpowiedzUsuń
  17. jak w sklepie z cukierkami - chcę wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wykupiłaś całą kolekcję burżuazjo?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeeee! to w salonie zdjecia byly robione!

      Usuń
  19. Ślicznie to wygląda, ale w kategorii makijażu na co dzień nie moja bajka. Za dużo błysku. Jedynie róż Easy Manner by pasował.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne swatche!
    Jakoś nic do mnie nie przemawiało, ale jak je obejrzałam, to spodobały mi się dwie najjaśniejsze szminki i róże... Ale ile można tego mieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Everything that Glitters jest przepiekny! i chyba zaczynają mi się niebezpiecznie cienie podobać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. cienie, rozświetlacz, lakier... mam wymieniać dalej?;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Everything that Glitters jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zawsze chciałam nieć coś z MAC , ale ceny niestety są za duże
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Agato widzę, że masz upierdliwego Anonima, co komentuje posty innych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bylam wczoraj i pomacalam wszystko w tej kolekcji. Podobaly mi sie strasznie opakowania....pikowane poduszeczkii w ktorych zamkniete sa cienie.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja się zakochuje we wszystkim, co wypuści mac, dlatego mój komentarz nie byłby obiektywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nic a nic mnie nie kusi, czyżbym miała coś z głową..?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...