10 listopada 2012

Live and Let Die, OPI.


O tak! Jeden z najładniejszych, ciemnych lakierów do paznokci jakie ostatnio widziałam. Live and Let Die z najnowszej kolekcji OPI Skyfall to bardzo ciemna butelkowa zieleń z milionem złotych drobinek. Jest zjawiskowy i niepowtarzalny - wysycha naprawdę bardzo szybko i do pełnego krycia wystarczy nawet jedna wartswa.




Na zdjęciach możecie zobaczyć paznokcie dwa dni po malowaniu, widać lekko starte końcówki, ale szczerze - nie oszczędzam swoich rąk więc wynik dwóch - trzech dni bez znacznych odprysków uważam za zadowaający! Live and let Die skradł moje serce na tyle, że nie mam wcale ochoty go zmywać! A Wy co o nim sądzicie?

Jeśli macie ochotę wziąć udział w losowaniu lakieru Moonraker również z kolekcji Skyfall - zajrzyjcie na fb Agata Ma Nosa!
Live and Let Die, OPI.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. eeeeejjj.. podoba mi się :D oddaj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda nieźle i o dziwno nawet mi się podoba, a nie jestem fanką tego typu zieleni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda całkiem przyzwoicie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejszy z całej kolecji bondowskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm jednak wolę The world is not enough;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ekstra jest, jaram się nim :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie też się bardzo podoba:)fajnie tu u Ciebie:)A w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, a zwykle nie przepadam za zieleniami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki zielony to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I znowu muszę napisać: też mam go na paznokciach! :D W buteleczce wygląda niepozornie, a na paznokciach bosko! Jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie lakiery z tej serii strasznie mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie taki wynik również jest bardzo zadowalający :)
    Lakier superowy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...