11 listopada 2012

Lektura na niedzielę - 55: Wiosna 2013 - Makijaże.

My przygotowujemy się do zimy i kupowania prezentów, a projektanci i makijażyści kuszą nas wiosennymi kolekcjami. Wiosna 2013 upłynie nam pod znakiem pysznie czerwonych, malinowych ust, eyelinera w pełnej okazałości (malujemy dół i górę!), lekko krzaczastych brwi, kredek w odcieniach błękitu i zieleni, pełengo blasku na skórze.






Bardzo podoba mi się kolor na powiece - zieleń i błękit, są to kolory, których rzadko używam i troszkę się ich boję, ale spróbuję się nimi pobawić! Od dawna jestem fanką świetlistej cery, która jest apetyczna i promienna, podobnie z eyelinerem używanym bez ograniczeń. Wygląda na to, że wiosenne trendy makijażowe doskonale trafiają w mój gust - oprócz brwi, które zwyczajnie mi się nie podobają.

Co myślicie o trendach wiosennych? Czy któryś z elementów makijażu spodobał Wam się szczególnie mocno?
Lektura na niedzielę - 55: Wiosna 2013 - Makijaże.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Ładnie i dziewczęco na większości. Świetlista cera to jest to :) Jedyne co mnie nie zachwyca to obrysowywanie całych oczu czarną kredką ie te grube przesadzone bwi.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie podoba nowy makijaż Lancome spring 2013 widzialaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię mocne brwi, ale nie takie przerysowane, jak tutaj w niektórych przypadkach. Poza tym makijaże bardzo mi się podobają, pasuje mi to, że akcent jest na oku, a nie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podobają widać że mają duże brwi )

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzaczaste brwi są w modzie? Ło kurcze, a ja tyle się męczę, żeby moje nie były krzaczaste- jak widać niepotrzebnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że w nadchodzącym sezonie mocnym trendem będą również wyraziste brwi. Mnie się to kompletnie nie podoba.
    Mocny kolor na ustach i wyraziste oczy - to jest to.

    OdpowiedzUsuń
  7. co oni znowu z tymi krzaczastymi brwiami? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre makijaże wydają mi się za ciężkie, jak na wiosenną lekkość...

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm a ja nei widze tu nic nowego :) blekit na oczach kruluje jzu od roku jak nei iwecej wiec szalu nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwień na ustach to ja preferuje cały rok !
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię mocne brwi. Nooo może nie aż tak mocne, jak na obrazku nr 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się wszystkie te trendy oprócz tych krzaczastych brwi, mocne - tak, ale krzaczastym mówię stanowcze nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. znając mnie to połączę dwa trendy :D niebieska krecha i czerwone usta :D loooooooooooooooooooool :D to będzie mój czas :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...