4 listopada 2012

Lektura na niedzielę 54: Czytanki.

Leniwe niedzielne, jesienne wieczory spróbuję umilić Wam blogami, które znalazałam niedawno i uważam za bardzo interesujące i inspirujące. Dawno nie robiłam takiego spisu - pora nadrobić zaległości! Rozsiądźcie się wygodnie na kanapie, okryjcie ciepłym kocykiem, obok postawcie grzane wino czy kubek herbaty i zaczynamy!

Love-Aesthetics - tego bloga znalazł Tomek, podesłał mi linka i... przepadłam! Absolutnie fantastyczny i inspirujący - mogę go czytać i oglądać zdjęcia bez końca. To jedna ze stron na której nowych postów będę wyczekiwała codziennie!

Beauty Spot - znalaziona przez inną bloggerkę (belleoleum?), a adres przywłaszczony przeze mnie i skrzętnie przechowywany. Oprócz zdjęć przepięknej dziewczyny (to jest chyba właśnie jeden z mocih ideałów piękna) znajdziemy tutoriale makijażowe - bardzo przejrzyste i pomocne. Uwielbiam, po prostu!

Dam Style - czyli moda prostu z ulic Amsterdamu. Dużo kolorów, fajne zdjęcia i ciekawi ludzie - jeśli szukasz pomysłów modowych strona może okazać się inspirująca.

goldentimesnewwoman - Marta i jej drugie (a może pierwsze?) dziecko - zdjęcia codzienności, zdjęcia z podróży, zdjęcia jej projektów. Zaglądam często i czasami nawet trochę zazdroszczę! A tak, inne dziecko Marty to blog kulinarny - o którym już kiedyś Wam pisałam - pamiętacie placuszki, które specjalnie dla Was przygotowała?

Taza i jej mąż, a także dzieci czyli szczęśliwa rodzina, piękne miejsca, świetne zdjęcia, dużo radości i optymizmu. Do pooglądania i naładowania się na cały dzień dobrą energia lub do pozazdroszczenia.

Dziewczyny, znacie ciekawe blogi, które warto odwiedzić? Jeśli tak koniecznei zostawcie adres w komentarzu!

Dobrej niedzieli!
Lektura na niedzielę 54: Czytanki.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. Agatko, wchodzę na nowego posta do Ciebie, a tu taka niespodzianka! Bardzo dziękuję ::::)
    I z kubkiem kawy zabieram się za pozostałe strony!

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie posty. dzięki nim dużo ciekawych różności się znajduje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://jtrotti.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja myślałam, że moich postów codziennie wyczekujesz? :P haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że tak!!! dlatego mam Cię w blogrollu bejbe!

      Usuń
  5. Zerkam na stronki polecone i ja! Pozdrawiam i milej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  6. bombilla.blog.pl
    Fajne ujęcia, dużo jedzenia, ciekawe miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam na jutro do szkoły balladynę a nawet nie zaczęłam jej czytać ;/
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tylko Beauty Spot :) A resztę z przyjemnością przejrzę w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Nawet w świecie realnym ;)

      Usuń
  9. echhh a gdzie słowko o Maryni, która Tezę podesłała:) Mam nadzieję, żeto dzięki mojej skromnej osóbce trafiłaś właśnie na ich genialny blog!


    buziaki!


    eM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie, ze dzieki Tobie Marysia! Co slychac? Jak Stas?:))

      Usuń
    2. Powolutku do przodu:) powoli siadamy, raczkujemy, dzieje się jednym słowem:)
      Doszedł Agatko d Ciebie mój mail ostatni?:))

      Usuń
    3. Marysia, nie dotarl :(
      bardzo dawno pisalysmy - ostatnio o Tobie i Stasiu myslalam wiec chyba wywolalam Cie myslami:)

      Usuń
  10. To ślę w tej chwili raz jeszcze!
    A tak mi zależało żeby dotarł na czas...echhhh:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...