21 listopada 2012

Karmelowe ciasteczko czyli lakier do paznokci Rimmel.


Wstyd się przyznać, ale to chyba pierwszy kolorowy lakier (nie wliczając odżywek, które kiedyś stosowałam) marki Rimmel, który mam w swojej kolekcji - dzięki spotkaniu bloggerek w Warszawie (dziękuję!). W mojej paczce znalazłam delikatny, elegancki, nudeowy odcień o bardzo apetycznej nazwie - Caramle Cupcake (500).


Bardzo wygodny pędzelek - wystarczy jedno pociągnięcie, aby emalia pokryła całą płytkę! To dość niespotykane - często pędzelki są cienkie i należy co najmniej dwa - trzy razy aplikować lakier, w przypadku produktu Rimmel jest inaczej i jest to niewątpliwie bardzo wygodne rozwiązanie. Oprócz pędzelka polubiłam go także za neisamowicie szybkie wysychanie - po kilku minutach mogę robić już praktycznie wszystko nie zwracając uwagi na lakier. A kolor? Uniwersalny, pasujący do wszystkiego i niesamowicie przypadłmi do gustu- mimo, że delikatne, kawowe odcienie nigdy nie należały do moich ulubionych.


Jak Wam się podoba mój nowy nabytek?
Karmelowe ciasteczko czyli lakier do paznokci Rimmel.
Czytaj dalej...

45 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, ciepły i neutralny kolor, dobry na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, szybka jesteś:D Fajnie, że lakier nawet przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pewnie, ze szybka - jest bardzo ladny!:)

      Usuń
  3. Lubię takie nude'owe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam kolor,ale u mnie wygląda na paznokciu na taki ciemny beż. u Ciebie wygląda ładniej. Malowałaś paznokcie jeszcze jakąś bazą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, pod lakierem mam odzywke z douglasa , jest bezbarwna.

      Usuń
  5. Bardzo ładny. Ja powoli wracam do takich kolorów na paznokciach. I do klasycznej czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, delikatny, stonowany brązik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda bardzo naturalnie i jest identyczny jak Golden Rose #118 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, nie znam golden rose w tym odcieniu, ale sprawdze z ciekawosci:)

      Usuń
  8. uwielbiam takie kolory bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten lakier i bardzo go lubię.
    Razem mam chyba 5 lakierów z serii 60 seconds. Są PRAWIE idealne. Jedyny ich minus to taki, że bardzo szybko odpryskują.
    Ale i tak je lubię, szczególnie za to mega szybkie schnięcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny :) Lubię takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super kolorek :) lubie bardzo takie kolorki czyje się w nich świetnie

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładny , lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor! Wygląda bardzo elegancko na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię lakiery z tej serii, więc pewnie zainwestuję w ten, bo bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten kolor, nawet o nim pisałam, uwielbiam ten lakier właśnie za pędzelek i niesamowity kolor

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi sie,chcialabym tez taki, ale czy moje zniszczone paznokcie pasuja do lakieru ..........pozdrawiam graza

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam lakiery Rimmel, bardzo ładnie się rozprowadzają i jedna warstwa wystarcza by ładnie pokryć paznokcie, Twój kolorek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wymiatasz ;D :) Pasuje Ci on do skóry ;) Na mnie wygląda dziwnie, ja za blada jestem, powędruje do rodzicielki, będzie zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakier mi się nie podoba ale zdjęcia owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny! sympatyczny nudziak & co najważniejsze w przypadku takich odcieni - kryje! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny nudziak :) Ostatnio zakochałam się w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładny, faktycznie uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny nudziak. Z chęcią bym przygarnęła !

    OdpowiedzUsuń
  24. mam go i bardzo lubię :) lakiery rimmela to udane produkty wg mnie.W lecie maltretowałam kolor "how do you lilac it" :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam dziś prawie identyczny kolor na paznokciach, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odcień ładnie prezentuje się na paznokciach, hmm rozglądnę się za nim przy kolejnych drogeryjnych zakupach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie się podoba, ładnie wygląda na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba, też go posiadam i bardzo sobie chwalę :) Masz ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny kolor, uwielbiam takie odcienie! Co do właściwości lakieru- ponieważ zawsze mam dużo zajęć, najważniejsze dla mnie jest szybkie schnięcie, więc marka Rimmel sprostałaby mym oczekiwaniom :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam go! :) Te pędzelki są faktycznie bardzo fajne, ale muszą być idealnie przycięte. W moim niestety nie jest, poza tym mój robi maziaki na paznokciach. Kolor faktycznie jest boski, lubię takie klasyczne nudziaki, pasujące do wszystkiego.
    Mam też nr 315 Ready, Aim, Paint! - piękna czerwień, z leciutką domieszką pomarańczu, ten ma idealnie przycięty pędzelek, nie robi maziaków, żadnych bąbelków i kolor jest boski! :) To już kolejne moje lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię lakiery Rimmel. Żałuję, ze nie zauważyłam tego odcienia podczas ostatnich promocyjnych zakupów w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam te lakiery, ten też mam w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...