4 listopada 2012

Jesień/Zima 2012 - Hair Trends.

Zastanawiałyście się jakie fryzury są modne tej jesieni i zimy, która za chwilę się pojawi? Jeśli nie miałyście czasu, aby poszperać, poszukać - przybywam z odsieczą! Mam dla Was krótką ściągawkę - mam nadzieję, że okaże się przydatna.







1. Koński ogon opleciony włosami.
2. Włosy pozbawione przesadnej objętości czyli pure - natural style (ja mam takie na codzień i nie wiedziałam do niedawna, że takie są trendy i że ja jestem trendy!)
3.4, Zawijanie, skręcanie, koczki i warkoczyki.
5. Tapir. Uczyłam się go w szkole w zeszłym tygodniu i muszę przyznać, że niekoniecznie wychodził mi tak ładnie jak ten na zdjęciu. Może któraś z Was chciałąby zostać moją modelką?:)
6. Ozdoby? Widoczne! Mogą być na przykład koronkowe lub imitujące biżuterię.

photo: haarpersbazar.
Jesień/Zima 2012 - Hair Trends.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. Ciekawie wygląda ostatnie zdjęcie - zwłaszcza ten róż/bronzer nad brwiami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kucyki oplecione włosami, szczególnie te dość wysokie ( ale bez przesady) niestety była to moja ukochana fryzura przed dłuzszy czas i włosy tam gdzie były wiązane gumką bardzo się zniszczyły- teraz jestem na "odwyku" od kucyka aż do wiosny:(cóż pozostaja mi koki i tapiry;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam naturalnie kręcone, więc w tym sezonie będę passe

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli w tym sezonie każdy jest ' na topie ' :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak się tak tego kucyka swoim włosami oplata, to trzeba mieć bardzo gęste włosy, czy są na to jakieś sposoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie trzeba Kasia.
      Aby zrobic kucyk opleciony wlosami , musisz spiąć włosy wysoko gumką i spod kucyka wyjąć cienkie pasemko włosów i owinąć nim kucyka, podpiąć wsuwką.

      Usuń
  6. Inspiracje są bardzo ciekawe, często je oglądam, jednak i tak zimą prawie zawsze kończy się u mnie na warkoczu lub koku, ponieważ te fryzury są najwygodniejsze pod czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. inspirejszyn namber 3 - moze uda mi się zrobic takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nowego w sumie... i jak zwykle pomijają włosy krótkie, ja protestuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozemy Cie stapirowac jakos albo doczepić jakąś włosową kokardę:)

      Usuń
  9. Trendy niewymagające niesamowitych umiejętności (których nijak nie posiadam) i bardzo w moim stylu - like it!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze skoro fryzura nr 2 jest trendy, to wychodzi na to, że na co dzień noszę modne (nie)uczesanie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatka a ja czekam z niecierpliwoscia na zdj twojej Fryzury juz jutro bedzie po weekendzie i czekam na fotencje :P :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale muszę podciąć grzywkę - bo trochę zarosły mi boki :((

      Usuń
  12. jakbym miała takie włosy jak te panie, też bym się modnie czesała :P hyhy

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba zacznę zapuszczać włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie zazwyczaj króluje `fryzura` ze zdj 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fryzury ok.. zastanawia mnie tylko ten szał na tak krzaczaste brwi.. na ostatnim zdjęciu to już w ogóle przesada.. rozumiem, że taka moda, ale mogli by sobie już darować takie stylizacje.. widziałaś kiedyś kogoś na ulicy z takimi brwiami? wiem, ze cienkie są niemodne ale bez przesady :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj widzialam z takimi krzaczastami - chociaz osobiscie wolę wyregulowane.

      Usuń
  16. Numer 3 i 4 to znane mi fryzury :) Jestem trendy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...